اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

کارگروه محرومیت زدایی استان سیستان و بلوچستان برگزارشد

کارگروه محرومیت زدایی استان سیستان و بلوچستان  برگزارشد

کارگروه محرومیت زدایی استان سیستان و بلوچستان پیش از ظهر روز جمعه درسالن کنفرانس حوزه ریاست برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، این نشست با هدف بحث و بررسی پیرامون دغدغه ها و مشکلات مهم استان و استفاده از نقطه نظرات روسای دانشگاه های استان و صاحب نظران، برگزار شد.

در این نشست کارشناسان با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های استان، تشکیل کارگروه های مختلف، اولویت بندی و زمان بندی مشکلات و دغدغه های موجود را مطرح، و تاکید کردند که ضرورت دارد تا با توجه به برنامه و رسالت وزارت علوم، نسبت به شناسایی ظرفیت ها وتوانمندی های استان وارائه راهکارها جهت رفع محرومیت از مناطق مختلف استان اقدام گردد.

دکتر رضایی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان طی سخنانی توجه دانشگاه به ظرفیت ها وآسیب ها در استان را مهم و بر استفاده از نظرات اساتید و نخبگان صاحب نظر تاکید نمود .

ایشان در مورد لزوم برگزاری این نشست ها هم گفت: برگزاری این نشست ها زمینه ای خوب و موثر برای بررسی چالش های استان و منطقه است که از این طریق می توان  با طراحی برنامه های سنجیده برای توسعه استان و محرومیت زدایی از منطقه اقدام کرد.

در پایان این نشست نظرات ارائه‌شده از سوی کارشناسان جمع بندی گردید و در مورد ساختار دبیرخانه، اعضاء و تشکیل کارگروه‌های مختلف برنامه‌ریزی و اظهار امیدواری گردید برگزاری این نشست‌ها ادامه یابد.

 

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط