اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

همایش یاری گران زندگی با حضور دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر کشور در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

همایش یاری گران زندگی با حضور دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر کشور در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

همایش بزرگ یاری گران زندگی با حضور دکتر اسکندر مومنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ، آیت ا... محامی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان، مهندس موهبتی استاندار، مدیران دستگاه های اجرایی، جمعی از دانشگاهیان ، معتمدین و صاحب نظران اهل سنت پیش از ظهر  دوشنبه 98/8/20 در تالار حکیم ابوالقاسم فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزارگردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، این همایش با هدف آگاه سازی و اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی در خصوص موادمخدر و مضرات آن و همچنین فرهنگ سازی و تغییر در نگرش افراد جامعه، با مشارکت دستگاه های عضو و سازمان های مردم نهاد برگزار گردید.

در این همایش دکتر مومنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور طی سخنانی اظهار داشت میانگین آمادگی مردم سیستان و بلوچستان برای مشارکت اجتماعی در مبارزه با مواد مخدر از میانگین کشور بیشتر است و حاکی از آن است که مردم این خطه، خطرات آسیب اعتیاد را می‌دانند، پس راه حل مقابله با این بلیه اجتماعی و جهانی، همگانی شدن مبارزه با مواد مخدر است.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: دولت به تنهایی نمی‌تواند با مواد مخدر مقابله و مبارزه کند و لازم است که همه ارکان نظام در این مبارزه مشارکت کنند، لذا در این امر «یاری گر هم باشیم».

گفتنی است در این همایش آیت ا...محامی نماینده ولی فقیه وامام جمعه زاهدان، مهندس موهبتی استاندار وتنی چند از مسئولان دیگر نیز به ایراد سخن پرداختند.

                                                                                                                                                           

 

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط