اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

انتخاب دانشگاه سیستان و بلوچستان در جمع برترین‌های بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار برای دومین سال متوالی

انتخاب دانشگاه سیستان و بلوچستان در جمع برترین‌های بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار برای دومین سال متوالی

برای دومین سال متوالی دانشگاه سیستان و بلوچستان در جمع برترین‌های بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ایران در کنار دانشگاه‌های مطرحی همچون تهران، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر و ... قرار گرفت.

به همین منظور لوح سپاسی توسط دکتر نیسی، مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دبیر ستاد ملی هفته‌ی پژوهش و دکتر علی باستی دبیر اجرایی بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار خطاب به دکتر غلامرضا رضایی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان صادر گردیده است که متن آن بدین شرح است:

جناب آقای دکتر غلامرضا رضایی

رئیس محترم دانشگاه سیستان و بلوچستان

سلام‌علیکم

بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار (۲۶ -۲۹ آذر ۱۳۹۸) که به‌یقین اقدامی مؤثر در توسعه مبتنی بر علم و فناوری خواهد بود را گرامی می‌داریم. نظر به اینکه برابر ارزیابی میدانی غرفه آن دانشگاه با کسب امتیاز عالی، به‌عنوان یکی از غرفه‌های برتر انتخاب گردیده است، ضمن عرض تبریک، توفیقات بیشتر آن مجموعه را از ایزد متعال خواستاریم.

لازم به ذکر است ارزشیابی صورت گرفته بر اساس سطح فناوری ارائه‌شده، حضور صاحبان فناوری، غرفه سازی، چیدمان، ارائه مناسب فناوری‌ها، حضور مسئول و تعامل با بازدیدکنندگان و متقاضیان فناوری (B2B, B2C) از شاخص‌های انتخاب غرفه برتر در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار می‌باشد.

امتیاز به خبر :