اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

جلسه مشترک مسئولان دانشگاه سیستان و بلوچستان با دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد

جلسه مشترک مسئولان دانشگاه سیستان و بلوچستان با دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد

در جلسه مشترک مسئولان دانشگاه سیستان و بلوچستان با دبیر شوراء و کارشناسان مبارزه با مواد مخدر استان، بر لزوم همکاری فی ما بین تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، دکتر رضایی ریاست دانشگاه با اعلام آمادگی کامل جهت همکاری با ستاد مبارزه با مواد مخدر، خاطرنشان کرد دانشگاه این ظرفیت را دارد تا از تجربیات اساتید و صاحب‌نظران در این عرصه  استفاده نماید.

ایشان با ابراز خرسندی از تمایل ستاد مبارزه با مواد مخدر نسبت به مشارکت در فعالیت‌های «علم محوری»، این مهم را نشان از عزم جدی این ستاد دانسته و تأکید نمود دانشگاه سیستان و بلوچستان با تشکیل کارگروه تخصصی متشکل از اساتید و صاحب‌نظران این آمادگی را دارد تا در کنار ستاد به همکاری ادامه دهد.

در بخشی از این جلسه مهندس زندی دبیر شورای ستاد مبارزه با مواد مخدر با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و طرح نیازمندی‌های خود اظهار داشت: فعالیت مبتنی بر علم و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه می‌تواند مثبت و راه گشا باشد.

در ادامه کارشناسان ستاد مبارزه با مواد مخدر نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را در مورد خدمات ستاد مطرح نمودند.

در پایان این جلسه مقرر شد تا همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و مشاوره‌ای میان دانشگاه سیستان و بلوچستان و ستاد مبارزه با مواد مخدر کما فی السابق ادامه یابد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط