اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

راهنمای برگزاری کلاسهای دروس نظری به صورت الکترونیکی در دانشگاه سیستان و بلوچستان

با سلام و آرزوی سلامتی برای همه همکاران و دانشجویان محترم
همکاران مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه بر اساس تصمیم هیات رئیسه محترم دانشگاه، مبنی بر برگزاری کلاسهای غیرحضوری مشغول تعریف دروس، اساتید و دانشجویان محترم در سامانه کمک آموزشی دانشگاه به آدرس http://vu.usb.ac.ir می باشند که در آن برای اساتید محترم امکان بارگذاری محتواهای آموزشی اساتید (اسلاید، فایل صوتی، ویدئوهای آموزشی) و تعریف تکلیف و مشاهده پاسخ تمرینات وجود دارد. دانشجویان محترم نیز می توانند از طریق این سامانه محتواهای آپلود شده را مطالعه و مشاهده بفرمایند، پاسخ تکالیف را در سامانه آپلود کنند و از بازخورد اساتید خود بهره مند شوند. بعلاوه این سامانه دارای تالار گفتگو است که امکان بحث و گفتگو بین استاد و دانشجو بصورت نوشتاری وجود دارد. همچنین در این سیستم دانشجویان هر درس، از سیستم آموزشی گلستان فراخوانی می شوند و در کلاس درس مربوطه، فهرست اسامی شان ثبت می شود،
از روز یکشنبه 98/12/11 اساتیدی که درخواست برگزاری کلاس مجازی آنلاین دارند، می توانند درخواست خود را اعلام نمایند، تا محیط مربوط به هر استاد در سامانه وبینار ایجاد گردد.
انشالله این امر موجب فرهنگ سازی هرچه بیشتر اساتید و دانشجویان در استفاده از سامانه های کمک آموزشی الکترونیکی شود. 
در این خصوص فایل های راهنمای اساتید در محیط آموزش امکانات سامانه کمک آموزشی و برای دانشجویان در صفحه اصلی سامانه http://vu.usb.ac.ir  قرار گرفته است. که در ادامه برخی از آنها آمده است:
1-    فایل ورود به سامانه کمک آموزشی دانشگاه
2-    راهنمای ارسال تیکت پشتیبانی برای رفع مشکلات سامانه
3-    راهنمای آپلود فایل محتوای آموزشی و تعییر زبان درس ویژه اساتید
4-    فیلم راهنمای تعریف تکلیف، مشاهده پاسخها و نمره دهی ویژه اساتید
5-    فیلم راهنمای آپلود پاسخ تکالیف ویژه دانشجویان
6-    راهنمای تولید محتوای الکترونیکی
7-    راهنمای برگزاری کلاس آنلاین ویژه اساتید
8-    راهنمای شرکت در کلاس آنلاین ویژه دانشجویان

امتیاز به خبر :