اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

برگزاری آنلاین پنجمین همایش تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی

برگزاری آنلاین پنجمین همایش تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی

اولین همایش مجازی دانشگاه سیستان و بلوچستان توسط دانشکده مهندسی شهید نیکبخت در روزهای 11 و 12 خرداد ماه 99 برگزار گردید.

به منظور تشویق دانشجویان به ارائه سخنرانی و شرکت فعالانه آنها در فعالیتهای علمی و معرفی توانمندیهای پژوهشی گروه­ها، دانشکده مهندسی از سال 1394 تا کنون اقدام به برگزاری چهار دوره همایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی (Open Days)  نموده است. پنجمین همایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی که مقرر بود در روزهای 4 تا 6 اسفند ماه 98 همزمان با هفته مهندس برگزار گردد، پس از برگزاری مراسم افتتاحیه و اجرای برنامه های روز نخست بدلیل شیوع بیماری منحوس کرونا به تعویق و در روزهای 11 و 12 خرداد ماه سال جاری بصورت برخط و وبیناری با دعوت از مدیران و متخصصان از ادارات و صنایع مرتبط برگزار گردید.

درنخستین روز همایش که بصورت حضوری برگزار شد و مختص رشته های مهندسی عمران وصنایع بود جناب آقای دکتر عزیزیان معاون محترم پژوهشی دانشکده ضمن عرض خیر مقدم به حضار، به اهمیت همایش تحصیلات تکمیلی در برقراری ارتباط مستقیم اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی با صاحبان صنایع برای اجرای طرح های پژوهشی اولویت‌ دار استان پرداختند. در ادامه، سخنران کلیدی همایش سرکار خانم Dr. Ingrid Hehmeyer  سخنرانی علمی خود با عنوان  "Water Engineering and Management in Yemen  " راارائه نمود. پس از آن  ارائه شفاهی و پوستری مقالات دانشجویی انجام گردید لازم به ذکر است که همزمان با برگزاری همایش نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی محققین دانشکده مهندسی در سالن مجتمع فناوری و نوآوری دایرگردید.

در نخستین روز همایش و بصورت حضوری در مجموع،  13مقاله به‌ صورت شفاهی و 20 مقاله به‌صورت پوستری توسط دانشجویان مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد رشته های عمران وصنایع ارائه شد. در ادامه همایش بصورت مجازی، در مجموع  10 مقاله بصورت شفاهی و 29 مقاله بصورت پوستری توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته های مهندسی مکانیک ،شیمی و مواد ارائه گردیدند.                                              

پس از ارزیابی مقالات ارائه شده در همایش توسط اعضاء هیات علمی و صاحب نظران، از مقالات برتر شفاهی و پوستری و حامیان همایش تقدیر بعمل آمد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط