اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

کارگاه ماسک N95 در دانشگاه سیستان و بلوچستان افتتاح شد

 کارگاه ماسک N95 در دانشگاه سیستان و بلوچستان افتتاح شد

با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور کارگاه ماسک N95 با ظرفیت تولید روزانه ۱۰۰۰ ماسک در دانشگاه سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، با حضور سورنا ستاری معاون ریاست جمهوری، استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسؤولان، کارگاه تولید ماسک N95  با ظرفیت تولید روزانه ۱۰۰۰ ماسک در دانشگاه سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: کارگاه ماسک مذکور با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان تجهیزات در یک فضای ایزوله و با رعایت تمامی الزامات بهداشتی و فنی مستقر شده است.

غلامرضا رضایی افزود: ماسک‌های تولید شده مورد تایید سازمان غذا و دارو بوده و موفق به اخذ گواهی تایید کیفیت از رسمی‌ترین آزمایشگاه مرجع کیفیت ماسک ایران یعنی سازمان انرژی اتمی ایران گردیده است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین شاخصه این ماسک‌ها کیفیت بالا و قیمت تمام شده بسیار پایین آن است که بدون شک نشان دهنده نگاه جامعه محور دانشگاه سیستان و بلوچستان جهت حل مسائل استان است.

این مسؤول اضافه کرد: این کارگاه در فاز اول برای ۱۰ نفر اشتغال مستقیم و برای ۵۰ نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد می‌کند.

بازدید از مجتمع فناوری و شرکت های مستقر در مرکز رشد دانشگاه، بازدید از محل احداث سوله کارگاه‌های تجهیزات برق و انرژی‌های پایدار و بازدید از محل پیشنهادی کارگاه‌های نمونه زنی شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه از دیگر برنامه‌های معاون علمی و فناوری رییس جمهور در دانشگاه سیستان و بلوچستان بود.

 

امتیاز به خبر :