اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

هفته آینده صورت می‌گیرد: برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی مجازی باستانشناسی ایران و مناطق همجوار

هفته آینده صورت می‌گیرد: برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی مجازی باستانشناسی ایران و مناطق همجوار

دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی مجازی باستانشناسی ایران و مناطق همجوار گفت: این کنفرانس سی‌ام و سی و یکم تیر ماه سال جاری بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، دکتر مهدی مرتضوی در این زمینه اظهار کرد: کنفرانس بین‌المللی مجازی باستانشناسی ایران و مناطق همجوار، سی‌ام و سی و یکم تیر ماه سال جاری بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی مجازی باستانشناسی ایران و مناطق همجوار افزود: تاکنون حدود ۷۵ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده که از این تعداد، ۵۵ مقاله پذیرفته شده است.

وی ادامه داد: در مدت برگزاری کنفرانس در دو نوبت صبح و عصر، از تعداد مقالات انتخاب شده حدود ۳۵ مقاله بصورت سخنرانی ارائه خواهد شد.

دکتر مرتضوی گفت: برگزاری این کنفرانس بصورت مجازی، هم در پیشگیری از شیوع کرونا موثر است و هم تجربه‌ای بسیار خوب برای اساتید دانشگاه‌های مختلف و شرکت کنندگان است تا به دور از رنج سفر، در شرایطی آرام به ارائه مقالات خود بپردازند.

وی بیان کرد: علاوه بر دریافت مقاله از اساتید دانشگاه‌های ایران، مقالاتی نیز از اساتید کشورهای انگلیس، امریکا، چین، روسیه، ترکمستان، عراق، استرالیا، فرانسه، پاکستان و هند نیز دریافت شده است.

دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی مجازی باستانشناسی ایران و مناطق همجوار افزود: به بهانه این کنفرانس دو روزه، از تهدید کرونا یک فرصت ساختیم تا تبادل آخرین یافته‌های باستان شناختی را تسهیل نماییم.

دکتر مرتضوی گفت: آدرس وب سایت رسمی “کنفرانس بین المللی مجازی باستان شناسی ایران و مناطق همجوار" نیز

http://seminars.usb.ac.ir/ivcai/en-us/Page3182/

است.

 

امتیاز به خبر :