اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

برگزاری بیست و هفتمین کنفرانس اپتیک و فوتونیک ایران

برگزاری بیست و هفتمین کنفرانس اپتیک و فوتونیک ایران

برای اولین بار، کنفرانس بین المللی سالانه انجمن اپتیک و فوتونیک ایران (تحت عنوان بیست و هفتیمن کنفرانس اپتیک و فوتونیک ایران و سیزدهمین کنفرانس مهندسی و فناوری فوتونیک ایران، icop2021) بصورت مجازی در دانشگاه سیستان و بلوچستان در سه روز از تاریخ 14 الی 16 بهمن ماه جاری برگزار گردید. این کنفرانس با همکاری بیش از 250 موسسه صنعتی، دانشگاهی و مجامع علمی و تحقیقاتی داخل کشور به صورت سالانه در دانشگاه‌های کشور برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان وبلوچستان، در این کنفرانس، از میان 241 مقاله ارسالی به کنفرانس، تعداد 216 مقاله پذیرفته شد و همه مقالات بصورت شفاهی ارایه گردید. از این میان، پوستر 141 مقاله در 12 سالن مجازی متشکل از سه نشست موازی C, B,A که در هر نشست حداکثر تعداد ۱۲ مقاله پوستر ارایه ‌شد. همچنین 75 مقاله صرفا به صورت ارائه‌های شفاهی 15 دقیقه ای پذیرفته شد.

هر پوستر، شامل یک فایل ویدیویی با حداکثر ۵ دقیقه می‌باشد که برای بازدید، قابل دسترسی است.                                          

  /http://icop2021.usb.ac.ir

مقالات برتر برای چاپ، به مجله بین المللی علمی-پژوهشی اپتیک و فوتونیک ایران معرفی می‌شوند.

در این کنفرانس، ۵ سخنرانی کلیدی ارایه شد که 3 سخنران بین المللی از دانشگاه اوتاوا به ایراد سخنرانی پرداختند و دو سخنران ایرانی نیز از دانشگاه تربیت مدرس تهران و دانشگاه صنعتی اصفهان بودند.

همچنین تعداد 10 کارگاه آموزشی تخصصی در این کنفرانس ارایه گردید که برای بهره برداری بهتر از آن، بازه‌ی اجرای این کارگاه‌ها خارج از ۳ روز اصلی کنفرانس قرار گرفت.

 

امتیاز به خبر :