اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

موفقیت عضو هیئت علمی گروه شیمی دانشگاه سیستان وبلوچستان

موفقیت عضو هیئت علمی گروه شیمی  دانشگاه  سیستان وبلوچستان

پروفسور سید مصطفی حبیبی خراسانی عضو هیئت علمی گروه شیمی دانشگاه و تیم تحقیقاتی ایشان در زمینه  بررسی سینیتیک و مکانیزم ایلیدها،موفق به کسب رتبه نخست در سال 2018  گردیدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، آقای دکتر سید مصطفی حبیبی خراسانی و تیم تحقیقاتی ایشان است که از دو دهه قبل بر روی موضوع بررسی سینیتیک و مکانیزم ایلیدها ،  تحقیق می نمودند، برای نخستین بار موفق به کسب افتخار در عرصه جهانی گردیدند.

در همین ارتباط وبر اساس گزارش آنالیز به‌دست‌آمده از دستاوردهای این موضوع در پایگاه استنادی «Web of science» در مورخه16/1/2018 تیم تحقیقاتی ایشان در بین محققین این حوزه رتبه نخست را کسب نمودند.

گفتنی است در بین کشورهای دنیا، کشور ایران رتبه دوم پس از آمریکا را کسب نموده ،و کشورهایی مانند آلمان، کانادا، فرانسه، ژاپن، کویت، اسکاتلند، اسپانیا و چین به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار گرفته اند .

همچنین در بین دانشگاه‌های دنیا که پژوهش سینیتیک ایلیدهای موردعلاقه و توجه شان بوده دانشگاه سیستان و بلوچستان رتبه اول دنیا را به دست آورده است.

نکته قابل‌توجه اینکه که دانشگاه ایالت اوهایو در آمریکا رتبه دوم و دانشگاه کالیفرنیا رتبه نهم را کسب نموده اند.

در خاتمه باید گفت: ، پروفسور  سید مصطفی حبیبی از دانشگاه سیستان و بلوچستان رتبه اول را در ثبت مقالات منتشرشده در بین محققین کسب نموده اند.

(اطلاعات بیشتر در فایل پیوست موجود می‌باشد.)

امتیاز به خبر :

فایل پیوست