اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

نمایشگاه عکس و مطبوعات انقلاب شکوهمند اسلامی در خاش راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی دانشکده صنعت و معدن خاش با هدف آگاهی بخشی به دانشجویان و تبیین نقش و جایگاه مطبوعات در پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه عکس و مطبوعات انقلاب دردانشکده صنعت و معدن خاش راه اندازی شد.

رئیس دانشکده صنعت و معدن در حاشیه آیین افتتاحیه این نمایشگاه با تبریک ایام الله دهه فجر گفت:دهه فجر سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی در عصر حاضر است که امنیت و استقلال را برای کشورمان به ارمغان آورده است.

دانش نارویی اظهار داشت:این استقلال و امنیت مرهون امام راحل و خونبهای هزاران شهید گلگون کفن این مرز و بوم است.

دانش نارویی با اشاره به نقش و جایگاه مطبوعات در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: نقش رسانه ها در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار برجسته و تاثیرگذار بود و اصحاب رسانه با تنویر افکار عمومی نقش مهمی در این پیروزی تاریخی و سرنوشت ساز بر عهده داشتند.

وی تبیین آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی، شناساندن و چگونگی شکل گیری انقلاب را به نسل جوان و آینده سازان انقلاب را از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه عنوان کرد و افزود:در آیین نمایشگاه روزنامه های سال 57،عکس های مطبوعاتی روزها­ی شکوفایی انقلاب،پخش سخنرانی­های امام خمینی (ره) و...جهت مرور خاطرات و شکل­گیری انقلاب برای دانشجویان به نمایش گذاشته شده است.

دانش نارویی ادامه داد این نمایشگاه تا پایان بهمن ماه برای بازدید علاقمندان دایر است.

رئیس دانشکده صنعت و معدن خاش غبارروبی گلزار شهدا،تجلیل از خانواده معظم شهدا،برپایی ایستگاه صلواتی و برگزاری محفل انس با قرآن را از مهمترین برنامه های فرهنگی دهه فجر در این دانشکده برشمرد.

امتیاز به خبر :