اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی برگزار می گردد

انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی برگزار می گردد

انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشگاهی جهت تعیین نمایندگان دانشجوی عضو کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان سه شنبه مورخ 15 اسفندماه از ساعت 9 الی 12 در محل معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می گردد.


به گزارش خبرنگار فرهنگی دانشگاه، مهلت ثبت نام انتخابات مذکور 5 الی 8 اسفند 96 به مدت 4 روز کاری می باشد و در محل معاونت فرهنگی و اجتماعی ثبت نام انجام می گردد.


کارشناس نشریات دانشجویی دانشگاه گفت: کلیه مدیران مسئول نشریات که حداقل دو ترم از تحصیل ایشان بدون احتساب ترم جاری باقی مانده باشد و در یکسال قبل از تاریخ 8 اسفند 96 حداقل یک شماره منتشر کرده باشند می توانند در انتخابات کاندیدا شوند. کاندیداها باید در زمان ثبت نام علاوه بر تکمیل فرم ثبت نام ، تصویر کارت دانشجویی و یک نسخه از آخرین شماره نشریه خود را جهت تشکیل پرونده ارائه دهند .
وی ادامه داد: مدیران مسئول نشریاتی که در یکسال گذشته تا تاریخ 8 اسفند 96 حداقل یک شماره منتشر نموده اند می توانند در انتخابات رای دهند. همچنین در صورت معرفی نماینده از سوی مدیر مسئول، لازم است نماینده با معرفی نامه کتبی از سوی مدیرمسئول به کارشناس نشریات مراجعه نماید .
همچنین از اعضای فعال نشریات نیز جهت عضویت در «کمیته اجرایی انتخابات» و «هیات نظارت انتخابات» در قالب کار دانشجویی دعوت به همکاری میشود.
قابل ذکر است فهرست نشریات دارای حق رای و کاندیداها، از مورخ 9 اسفند در سایت دانشگاه (قسمت معاونت فرهنگی و اجتماعی) منتشر خواهد شد و دانشجویان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال معاونت فرهنگی و اجتماعی به آدرس  https://t.me/usb_cs مراجعه نمایند.

 

امتیاز به خبر :