اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

برگزاری نشست اتاق فکر دانشگاه

برگزاری نشست اتاق فکر دانشگاه

اتاق فکر دانشگاه با حضور مدیران و اساتید دانشگاه، شامگاه روز سه شنبه 15 اسفند ماه در سالن کنفرانس سازمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر بندانی رئیس دانشگاه طی سخنانی در مورد لزوم برگزاری چنین نشست‌هایی گفت:  این گونه جلسات که در آن تبادل نظر و مشورت‌های سازنده صورت می گیرد علاوه بر  طرح مسائل و دیدگاه‌ها، کمک شایانی به ارائه راهکارهای سازنده و ارزشمند می‌نماید.

ایشان تشکیل کمیته های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و... را برای بحث و بررسی مسائل مختلف دانشگاه ارزشمند و موثر دانست و خاطر نشان نمود برای بررسی و حل بهتر و موثر مشکلات حتی می‌توان از نقطه نظرات اساتید مدعو و صاحب نظر از سایر دانشگاه‌ها ومراکز آموزش عالی استفاده کرد.

وی توسل به خرد ورزی جمعی را خوب توصیف نمود و اظهار امیدواری کرد تا کنون که بحث ایجاد و توسعه دانشگاه‌های نسل چهارم مطرح شده، با برگزاری منسجم و منظم این گونه جلسات تصمیمات و راهکارهای خوبی در جهت ارتقاء وتوسعه دانشگاه‌های کارآفرین ارائه شود .

وی در خاتمه از طراحی و ایجاد سامانه‌ای برای اتاق فکر استقبال نمود تا از آن طریق مشکلات و دغدغه‌ها مطرح و چاره اندیشی شود.

گفتنی است در آغاز این نشست اساتید و مدیران دانشکده‌های گوناگون نقطه نظرات و مسائل خود را در زمینه‌های گوناگون مطرح نمودند.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط