اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

اهم اقدامات و رویکردهای دانشگاه در سال تحصیلی جدید

اهم اقدامات و رویکردهای دانشگاه در سال تحصیلی جدید

اهم اقدامات و رویکردهای دانشگاه در سال تحصیلی جدید با لحاظ نمودن شرایط خاص اقلیمی منطقه و محدودیت منابع مالی موجود و استفاده حداکثری از پتانسیلهای دانشگاه اعلام گردید.

به گزارش روابط عمومی، دانشگاه سیستان و بلوچستان با درک شرایط و مقتضیات خاص منطقه ای و ملی و با در نظر گرفتن مصالح بلند مدت دانشگاه و در راستای استفاده حداکثری از منابع موجود و با نصب العین قرار دادن سند چشم انداز دانشگاه و تلاش در راستای عملیاتی نمودن مفاد آن و با محور قرار دادن اولویت های هفتگانه آب، محیط زیست، انرژی های تجدیدپذیر، گیاهان دارویی، آسیب های اجتماعی، گردشگری، معادن، ترانزیت و ترانشیپ و با درک مسئولیت خطیر اجتماعی خود در قبال جامعه و با هدایت فعالیتهای پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی در راستای مطالبات جامعه از دانشگاه، بدینوسیله به تشریح برخی از اقدامات در دستور کار دانشگاه در سال تحصیلی جدید می پردازد. بدیهی است سایر اقدامات و برنامه های آتی در زمان مقرر به اطلاع دانشگاهیان معزز خواهد رسید.

  1. راه اندازی سلف سرویس مرکزی دانشجویی در نیمه دوم شهریور ماه 97
  2. طرح جامع مدیریت آب از طریق:

الف- تغییر الگوی کشت فضای سبز.

ب- آبیاری مکانیزه تحت فشار.

ج- انجام فاز دوم آب سپتیک دانشگاه.

د-انتقال بخشی از فاضلاب شهر به دانشگاه و تصفیه آن به منظور آبیاری فضای سبز در راستای کاهش مصرف آب شرب (جهت اطلاعات تکمیلی کلیک کنید.)

  1. افتتاح آزمایشگاه سازه و هیدرولیک.
  2. افتتاح کتابخانه قلم چی.
  3. بهسازی و مقاوم سازی مهمانسرای تهران.
  4. بهسازی و مقاوم سازی گروه مهندسی شیمی و مهندسی مکانیک.
  5. بهسازی و مقاوم سازی سلف سرویس قدیم مهندسی بمنظور استقرار انجمن های علمی و کانونهای فرهنگی – هنری حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی.
  6. بهره برداری از مجتمع علوم انسانی.
  7. پروژه گاز رسانی محوطه وموتورخانه ها ، سلف سرویس ها ومنازل مسکونی اساتید.
امتیاز به خبر :