اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

ابراز همدردی معاونت فرهنگی و اجتماعی در پی حادثه تروریستی مدرسه کابل

ابراز همدردی معاونت فرهنگی و اجتماعی در پی حادثه تروریستی مدرسه کابل

انالله و انا الیه راجعون

بیش از شصت نفر از نوجوانان و جوانان افغانستان در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان در اثر انفجاری سهمگین قربانی کینه دشمنان حقیقت و دانائی و نگهبانان ظلمت و تیرگی شدند. بسیاری از مردان و زنان افغانستان که زخمهای جنگی طولانی را بر سینه دارند چشم انتظار شکوفائی این نوجوانان معصوم بودند تا کشورشان را در شکوه دانائی و خردمندی و صلح و آرامش ببینند.
حقیقت دژخیمان امروز عریان تر از گذشته کینه توزانه به دنبال گسترش ناامنی در منطقه است. این رفتارهای ددمنشانه و به خون کشیدن دختران معصوم شیعه مدرسه سیدالشهدای افغانستان، مسیر درست مبارزه انقلاب علیه نظام سلطه جهان و مجاهدت‌های سرداران بزرگ انقلاب همچون شهید گرانقدر حاج قاسم سلیمانی را روشن تر می کند.  اگر این حادثه امروز در کشورهای اروپایی و آمریکایی اتفاق افتاده بود، تمام دنیا با بیانیه و هشتگ و راهپیمایی گوش فلک را کر کرده بود، اما امروز به راحتی از کنار این جنایت رد می‌شوند تا مشخص کنند که نظام استکبار با خوی ددمنشانه خود به دنبال چپاول ملت‌ها است و در این مسیر از هیچ جنایتی فروگذار نیست.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سیستان و بلوچستان  ضمن عرض تسلیت به همه داغدیدگان این حادثه غم انگیز و مسلمانان جهان اسلام این جنایت هولناک را محکوم می‌نماید.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط