اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

دهه کرامت بر تمام دانشگاهیان و مسلمانان گرامی باد

دهه کرامت بر تمام دانشگاهیان و مسلمانان گرامی باد

دهه کرامت تداعی کننده عزم و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام جهان اسلام، در حمایت از دین مبین و تثبیت جایگاه این مکتب انسان ساز در سراسر گیتی است. ایام مبارک و پر برکتی که به واسطه میلاد این اختر درخشان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام فضای ایران اسلامی عطر آگین شده و فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) فراهم می شود.

نامگذاری روز ولادت حضرت معصومه (س) به عنوان روز ملی دختران فرصت ارزشمندی برای تبیین جایگاه زن در اسلام و معرفی سیره بانوی کرامت و تقویت هویت دینی جامعه بانوان و دختران این سرزمین است. بی شک الگو برداری از آن شخصیت بزرگوار بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی، به زندگی سالم، موفقیت، سعادتمندی و بهروزی است.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سیستان و بلوچستان ضمن تبریک میلاد فرخنده و پرنور شفیعه روز جزاء، حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر؛ ولادت پیشوای هشتم، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) (دهه کرامت) را به تمامی شیعیان خصوصا دانشگاهیان تبریک و تهنیت عرض می‌نماید و  و توفیق کسب فیض و بهره مندی از دریای فضائل و کرامات این انوار الهی را برای همگان مسألت دارد.

امتیاز به خبر :