اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

بیانیه معاونت فرهنگی و اجتماعی در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

بیانیه معاونت فرهنگی و اجتماعی در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» (احزاب: ۲۳)

در بامداد ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸، داغی بزرگ بر دل‌ها نشست و سردار دل‌ها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه حاج ابومهدی المهندس و همراهانشان به تیر مکر معاندان حق و حقیقت، با عروجی ملکوتی به شهیدان پیوستند.

سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی که از تربیت یافتگان مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و حماسه سازان دفاع مقدس بود، با شهادتش بنیانگذار مکتبی شد که بالاترین درجه نظامی اش سرباز ولایت و نقطه اوج و پایانش شهادت و فوز عظیم الهی است.

پس از این حادثه، مستکبران شادمان از کید رذیلانه، فریاد شادی بلند کردند، ولی رهبر استوار این انقلاب، آمران و عاملان این اقدام را به «انتقام سخت» وعده دادند.

ایران اسلامی و فرزندان انقلاب در تشییع پیکر مطهر سردار دل‌ها، شهر به شهر، جلوه‌هایی بی‌نظیر از دلدادگی به خط و مشی سردار شهید به نمایش گذاشتند و جهانیان را در بهت و حیرت عظیم فرو بردند.

بی‌تردید، فرزندان این مرز و بوم، قهرمانانه، حرکت در راه حق و حقیقت و برپایی نظامی مبتنی بر «عقلانیت، عدالت و معنویت» را ادامه خواهند داد، به امید روزی که ریشه سلطه‌جویی و استکبار از سراسر گیتی برکنده شود.

معاونت فرهنگی و اجتماعی  ضمن گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که مقارن با ایام نهم دی روز بصیرت مردم ایران و ایام عزای حضرت زهرا سلام الله علیها و با اعلام پیروی از منویات و سربازی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، امید آن دارد که مشعل فروزان مقاومت با شهادت این سرداران درخشان‌تر شده و به یاری خداوند، این راه، که راه رهایی ملت‌های مظلوم و ستمدیده از چنگال قدرت‌های استکباری است، با قوت ادامه خواهد یابد.

امتیاز به خبر :