اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

بیانیه‌‌ی معاونت فرهنگی و اجتماعی به مناسبت ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

بیانیه‌‌ی معاونت فرهنگی و اجتماعی به مناسبت  ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

 بسم الله الرحمن الرحیم

"إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا فَلا خَوفٌ عَلَیهِم وَلا هُم یَحزَنونَ / کسانی که گفتند: «پروردگار ما اللّه است»، سپس استقامت کردند، نه ترسی برای آنان است و نه اندوهگین می‌شوند. ‏ "

بار دیگر یوم الله بیست و دوم بهمن ماه فرا رسید و عطر و بوی شهدا در جای جای کشور عزیزمان به مشام می‌رسد روزی که یادآور خروش سیل بی انتهای ملتی بود که در برابر نظام ستمشاهی، ایستادگی و اقتدار خود را در تاریخ ثبت نمود و این امام راحل (ره) بود که نور خدا را در قلوب مردم ایران زنده کرد و مردم نیز، عاشقانه جان‌های عزیزشان را برای احیای دین خدا و نفی سلطه و استبداد فدا کردند و دورانی بی‌نظیر را در تاریخ رقم زدند.

انقلاب اسلامی ایران دریچه نور و امید را در دل مسلمانان گشود و با الگوسازی برای ملتهای مستضعف و حمایت از مسلمانان آزاده، همگرایی امت اسلام و بیداری مسلمین جهان را رقم زد و دفاع از آرمان فلسطین را جهانی کرد.

انقلاب اسلامی ایران، به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) ‏ یک تحفه الهی و هدیه غیبی از جانب خداوند منان بر این ملت مظلوم بود، که از اول هم برای خدا و الله اکبر بوده است.

امروز انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر رهبری حکیمانه و الهی و مردمی غیرتمند و شجاع در مقابل تمام این بدخواهی‌ها و ظلم ایستاده است و الگوی مقاومت برای همه آزادگان جهان در دیگر کشورها شده است. جبهه مقاومت امروز فراتر از ایران عزیز ما شکل گرفته است و انقلاب زنده‌تر، توفنده‌تر و با نشاط تر از همیشه به پیش می‌رود.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از ایستادگی و مقاومت ملت فهیم و نجیب ایران پای آرمان‌های انقلاب اسلامی، با یاری خداوند متعال، توسل به ائمه اطهار علیهم السلام همگام و همراه با ملت ایران با شرکت گسترده و حضور پرشور و دشمن‌شکن خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و اعلام وفاداری و لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) آمادگی خویش را برای تداوم راه امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت در گام دوم و حساس انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد.

امتیاز به خبر :