اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

جلسه آسیب‌شناسی حوزه خانواده و زنان برگزار شد.

جلسه آسیب‌شناسی حوزه خانواده و زنان برگزار شد.

این جلسه روز یکشنبه مورخه 1401/1/21 ساعت 11صبح با حضور خانم مهندس ابراهیمی مدیرکل حوزه بانوان و خانواده استانداری به همراه همکاران ایشان، معاونت فرهنگی و مدیران اجتماعی و فرهنگی، اساتید و کارشناسان دانشگاه برگزار گردید.  

در ابتدای این جلسه آقای دکتر حکیمی‌فر مدیر اجتماعی دانشگاه با اشاره  به فقدان برنامه و طرح  راهبردی  و عدم وجود برنامه مدوًن در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، بر لزوم ایجاد پژوهشکده مطالعاتی آسیب‌های اجتماعی، تاسیس کلنیک مشاوره در دانشگاه جهت استفاده شهروندان از ظرفیت دانشگاه تاکید نمود. در ادامه دکتر نوری معاونت فرهنگی و اجتماعی بر تلفیق تجربه عناصر اجرایی و علم متخصصین دانشگاهی اشاره داشنتد و خواستار حمایت حوزه استانداری از طرحهای دانشگاه در این حوزه ها گردیدند.

سپس خانم ابراهیمی به تشریح مسائل حوزه زنان و خانواده در استان پرداختند و با توجه به اینکه شاخص برخی آسیب ها در استان از میانگین کشوری بالاتر است بر کمک رسانی حوزه پژوهشی و تحقیقاتی به حوزه های اجرایی دخیل در این مسائل تاکید نمودند و خواستار ایجاد مراکز پژوهشی و برگزاری کرسی آسیب‌های خانواده و زنان در دانشگاه سیستان و بلوچستان شدند.

در ادامه جلسه اساتید و کارشناسان حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌های خویش پرداختند .در انتها مقرر شد تا طرح توجیحی ایجاد پژوهشکده مطالعات آسیب‌های اجتماعی و مرکز جامع مشاوره دانشگاه تهیه و برای تصویب به حوزه وزارت کشور ارسال گردد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط