اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

حضور دانشگاه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه امر به معروف و نهی از منکر

حضور دانشگاه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه امر به معروف و نهی از منکر

همزمان با برگزای نشست منطقه ­ای ستادهای امر به معروف و نهی از منکر منطقه 5 (جنوب شرق کشور) در دیماه 1396 در استان سیستان و بلوچستان، رئیس محترم امور زنان و خانواده­ ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به همراه تعدادی از مشاورین امور بانوان وزارتخانه ­ها و دستگاه­ های اجرایی کشور به استان سیستان و بلوچستان سفر کردند.

در حاشیه این نشست منطقه ­ای نمایشگاه امر به معروف و نهی از منکر برگزار گردید. دانشگاه سیستان و بلوچستان به طور فعال و مؤثر در این نشست و نمایشگاه شرکت نمود و فعالیت­ های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در زمینه امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

در این نمایشگاه برنامه ­های اجرا شده­ معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به همراه عکس ­ها و مستندات آن مانند کارگاه­ های آموزشی پیشگیری از آسیب ­های اجتماعی، مهارت ­های زندگی، توانمندسازی اجتماعی کارکنان، کنگره سراسری رفتارهای پرخطر، جشنواره دانشگاه پاک، جامعه پاک و سبک ­زندگی سالم، کرسی ­های آزاد اندیشی با محوریت آسیب­ های اجتماعی (طلاق، مفاسد اخلاقی، اعتیاد)، برنامه شب­های خوابگاه، برگزاری اردوهای درون شهری با نشاط، تور گردشگری یک روزه زاهدان (آشنایی با اماکن تاریخی و مذهبی) و برگزاری جشنواره فیلم فجر و فعالیت­ های دانشکده تربیت بدنی در خصوص جذب دانشجویان، کارمندان و اساتید به محیط­ های ورزشی و پر نمودن اوقات فراغت و ... در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط