اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

پیام دکتر غفاری در پی برگزاری نشست شوراي هماهنگی معاونان فرهنگی و اجتماعی

پیام دکتر غفاری در پی برگزاری نشست شوراي هماهنگی معاونان فرهنگی و اجتماعی

به گزارش خبرنگار فرهنگی دانشگاه، در پی برگزاری موفق دومین نشست شوراي هماهنگی معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هاي منطقه 8 کشور در دانشگاه سیستان و بلوچستان، دکتر غفاری معاون فرهنگی  و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی از ریاست محترم دانشگاه و حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تقدیر نمودند.

پیام ایشان به شرح ذیل می باشد:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر رضایی رئیس محترم دانشگاه سیستان و بلوچستان

با سلام و احترام؛

نظر به برگزاری دومین نشست شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های منطقه ۸ در آن دانشگاه، بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه خود را از عنایات و حمایت های جنابعالی و اهتمام و مساعی جناب آقای دکتر ابراهیم نوری معاون محترم فرهنگی و اجتماعی، جناب آقای دکتر مجید وحیدیان رضا زاده، مدیر محترم فرهنگی و اجتماعی، جناب آقای دکتر مسعود خنجرخانی، جناب آقای دکتر مرتضی مسرور و همکاران محترم حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه به ویژه جناب آقای سید مصطفی اسلامی طباطبایی در برگزاری شایسته و موفق آن نشست اعلام میدارم.

امید است با تدبیر و اهتمام جناب عالی و با توجه به سرمایه های ارزشمند انسانی و فضای کالبدی موجود در آن دانشگاه، شاهد افزایش تعاملات بین دانشگاه و ستاد فرهنگی وزارت متبوع باشیم. توفيق جنابعالی و خانواده بزرگ دانشگاه سیستان و بلوچستان را از خداوند متعال خواستارم.

با آرزوی توفیق الهی

غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی

امتیاز به خبر :