اخبار

بازدید استاندار و ریاست دانشگاه از فرآیند برگزاری آزمون سراسری نوبت دوم سال ۱۴۰۳

بازدید استاندار و ریاست دانشگاه از فرآیند برگزاری آزمون سراسری نوبت دوم سال ۱۴۰۳

24 تیر 1403

آزمون سراسری نوبت دوم سال ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ تیر ماه سال ۱۴۰۳ برگزار گردید.

برگزاری جلسه مجازی (وبینارآموزشی) حفاظت آزمون سراسری سال 1403 (نوبت دوم) – حفاظت آزمون استان سیستان و بلوچستان

برگزاری جلسه مجازی (وبینارآموزشی) حفاظت آزمون سراسری سال 1403 (نوبت دوم) – حفاظت آزمون استان سیستان و بلوچستان

20 تیر 1403

جلسه توجیهی و هماهنگی مسئولین و کلیه عوامل محترم حفاظت آزمون سراسری سال 1403 (نوبت دوم) به صورت مجازی با حضور مسئول حفاظ...

طراحی و اجرای فرآیند درخواست های اداره رفاه

طراحی و اجرای فرآیند درخواست های اداره رفاه

20 تیر 1403

فرآیند درخواست های اداره رفاه

معرفی روابط عمومی

 

روابط عمومی یک سازمان، دریچه ای است که از ورای آن فعالیتهای یک سازمان به خوبی قابل مشاهده است و به عنوان نهادی بنیادی در نظام مدیریتی حدفاصل بین مخاطبان و مسئولان یک سازمان است. روابط عمومی دانشگاه سیستان وبلوچستان همزمان با تأسیس دانشگاه درسال ۱۳۵۴ با هدف ارتباط با بیرون و همچنین انعکاس روند پیشرفت و توسعه دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرد فعالیتهای این واحد به دوبخش درون سازمانی و برون سازمانی تقسیم می شود.

 

 

الف) درون سازمانی شامل :

۱- ساماندهی روابط بین دانشکده ها و واحدهای زیر مجموعه دانشگاه

۲- تهیه آرشیو صوتی وتصویری ازوقایع وروند پیشرفت دانشگاه

۳- همکاری جهت برگزاری سمینارهای علمی و هدایت فعالیتهای بخشهای مختلف دانشگاه در این ارتباط

۴- تأسیس و راه اندازی سایت اینترنتی روابط عمومی دانشگاه که شامل موارد ذیل می باشد:

۴-۱) ارائه تاریخچه مختصری از دانشگاه و ثبت وقایع مهم در روند روبه پیشرفت آن

۴-۲) تهیه تصاویر اعم از عکس و فیلم از مراسم، کنفرانسها، تجمعات و تحولات دانشگاه و حفظ آنها

۴_۳) آرشیو الکترونیکی نشریه خبری دانشگاه

۴-۴) تهیه گزارش تصویری از روند فعالیتهای عمرانی

۵- معرفی سازمانها و مدیران وابسته به مجموعه دانشگاه سیستان وبلوچستان و فعالیتهای آنها

 

 

ب) برون سازمانی شامل :

۱- معرفی دانشگاه به دانشگاهها، موسسات مختلف علمی-پژوهشی و مراکز تحقیقاتی و صنعتی از طریق انتشار کتب و بروشورهای تبلیغاتی ،CD و تأسیس سایت اینترنتی

۲- برقراری ارتباط با صدا و سیما و رسانه های ملی و محلی جهت انعکاس اخبار و رویدادهای دانشگاه

۳- انتشار نشریه خبری دانشگاه بصورت ماهنامه