اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

نشست هم‌اندیشی وزیر امور اقتصادی و دارایی با اساتید و نخبگان دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

نشست هم‌اندیشی وزیر امور اقتصادی و دارایی با اساتید و نخبگان دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

نشست هم‌اندیشی دکتر دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی با اساتید و نخبگان دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان صبح روز پنج‌شنبه در سالن کنفرانس سازمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، وزیر امور اقتصاد و دارایی که به همراه هیئتی بلندپایه متشکل از مسئولان وزارتی و استانی وارد این دانشگاه شده بود، طی نشستی با اساتید و نخبگان حسابداری و اقتصادی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان در مورد مسائل مهم و دغدغه‌های اقتصادی استان سیستان و بلوچستان  به بحث و تبادل‌نظر پرداخت.

دکتر غلامرضا رضایی سرپرست دانشگاه سیستان و بلوچستان در این مراسم ضمن گرامیداشت حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی و هیئت همراه اظهار داشت: نگاه مقام عالی وزارت امور اقتصاد و دارایی به مناطق محروم نگاه ویژه‌ای است و ما از حضور ایشان در دانشگاه ولایت بهره‌مند شده‌ایم.

دکتر رضایی اظهار امیدواری نمود تا در این هم‌اندیشی بخشی از مسائل اقتصادی استان روشنگری گردیده،  و ما نیز بتوانیم از حضور مقام عالی وزارت امور اقتصاد و دارایی در مسیر بهینه‌سازی مسائل آینده استان استفاده نمائیم.

دکتر دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز طی سخنانی در مورد اهداف برگزاری این نشست اظهار داشت: هدف ما از برگزاری این نشست هم‌اندیشی و شنیدن نقطه نظرات و استفاده از دیدگاه‌های نخبگان و اندیشمندانی است که در سطح کشور در زمینه مسائل اقتصادی فعالیت می‌نمایند.

وی گفت: چون امکان مستمر و حضوری وجود ندارد تا همیشه از نظرات نخبگان سایر استان‌ها استفاده نمائیم، لذا در طول سفرهای استانی طی نشستی‌هایی با نخبگان عرصه اقتصاد و حسابداری سعی می نمائیم تا از این دیدگاه‌ها استفاده کنیم.

گفتنی است در ادامه این مراسم اساتید و نخبگان دانشگاه‌های استان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را مطرح و در خاتمه وزیر امور اقتصادی و دارایی با جمع‌بندی نشست ضمن ارائه راهکارهای لازم، اظهار امیدواری نمود تا از این نقطه نظرات در سطح ملی و منطقه ای استفاده شود.

 

 

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط