اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی برگزار می گردد

انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی برگزار می گردد

انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشگاهی جهت تعیین نمایندگان دانشجوی عضو کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان چهارشنبه  مورخ 15 اسفندماه از ساعت 9 الی 12 در محل معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی دانشگاه، مهلت ثبت نام انتخابات مذکور 6 الی 8 اسفند 97 به مدت 3 روز کاری بوده و در محل معاونت فرهنگی و اجتماعی ثبت نام انجام گرفته است.

کارشناس نشریات دانشجویی دانشگاه گفت: کلیه مدیران مسئول نشریات که حداقل دو ترم از تحصیل ایشان بدون احتساب ترم جاری باقی مانده باشد و در یکسال قبل از تاریخ 1/11/97 حداقل یک شماره منتشر کرده باشند می توانند در انتخابات کاندیدا شوند. کاندیداها باید در زمان ثبت نام علاوه بر تکمیل فرم ثبت نام ، تصویر کارت دانشجویی و یک نسخه از آخرین شماره نشریه خود را جهت تشکیل پرونده ارائه دهند.

وی ادامه داد: مدیران مسئول نشریاتی که در یکسال گذشته تا تاریخ 1 بهمن 97 حداقل یک شماره منتشر نموده اند می توانند در انتخابات رای دهند. همچنین در صورت معرفی نماینده از سوی مدیر مسئول، لازم است نماینده با معرفی نامه کتبی از سوی مدیرمسئول به کارشناس نشریات مراجعه نماید.

قابل ذکر است فهرست نشریات دارای حق رای،  در سایت دانشگاه (قسمت معاونت فرهنگی و اجتماعی) منتشر شده است و آخرین مهلت اعتراض به لیست شنبه 11 اسفند می باشد و دانشجویان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال خانه نشریات به آدرس  https://t.me/hp_usb مراجعه نمایند.

امتیاز به خبر :

فایل پیوست