اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

یادواره شهدای عاشورائیان و تکریم از مقام والای شهدا برگزار شد

یادواره شهدای عاشورائیان و تکریم  از مقام والای شهدا برگزار شد

یادواره شهدای عاشورائیان و تکریم مادران و همسران شهدا شامگاه روز گذشته در مسجد قائم دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان ، به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع  امنیت کشور و نکوداشت آنان مراسمی با حضور حجت‌الاسلام‌ و المسلمین جوشقانیان راوی کشوری موسسه سیره شهدا ، دکتر غلامرضا رضایی سرپرست دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین صادقی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ، سردار مارانی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور ، دانشجویان و دانشگاهیان در مسجد قائم دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم سردار مارانی طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هم‌زمانی این ایام با عملیات والفجر 8 به نقش و جایگاه ویژه جوانان در رویدادهای مهم بیان داشت: دفاع مقدس و جنگ یک دانشگاه بود، همه جوانان، آن زمان  دانشجویان آن دانشگاه بودند و امروز پس از پایان جنگ تحمیلی در سنگر علم و دانش به وظایف خطیر خود عمل می‌نمایند.

وی خاطر نشان کرد: از بدو انقلاب شکوهمند اسلامی دانشجویان و جوانان همیشه، و در تمام رویدادهای مهم انقلاب همچون تسخیر لانه جاسوسی و دفاع مقدس صحنه‌های ارزشمندی را خلق نموده‌اند .در ادامه این مراسم نوحه خوانی وسینه زنی توسط مداحان  اهل بیت عصمت و طهارت برگزارشد.

گفتنی است به همین مناسبت مراسمی جداگانه ، از سوی بسیج کارکنان دانشگاه در مسجد سازمان مرکزی با حضور قاریان ممتاز استانی برگزار شد.

امتیاز به خبر :