اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

راه اندازی « انجمن دانشجویی ارتباط با صنعت » به عنوان الگوی موفق معرفی شد

راه اندازی « انجمن دانشجویی ارتباط با صنعت » به عنوان الگوی موفق معرفی شد

در سومین نشست مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور « ایده راه اندازی انجمن دانشجویی ارتباط با صنعت در دانشگاه سیستان و بلوچستان » به عنوان یکی از الگوهای موفق معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان ، سومین نشست مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور با هدف ارائه الگوها و تجارب موفق دانشگاه‌ها در توسعه همکاری‌های ارتباط با جامعه و صنعت و با حضور مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه یزد برگزار شد.

در این نشست مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه سیستان و بلوچستان ضمن ارائه گزارشی از نحوه شکل گیری این انجمن، به بیان اهداف و دستاوردهای ایده راه اندازی انجمن دانشجویی ارتباط با صنعت پرداخت، که این ایده پیشنهادی به عنوان یکی از الگوهای برتر معرفی شد.

 انجمن دانشجویی ارتباط با صنعت دانشگاه سیستان و بلوچستان یکی از انجمن های دانشجویی زیر مجموعه معاونت پژوهشی دانشگاه می باشد که از مهرماه امسال با برگزاری انتخابات، پنج عضو اصلی و دو عضو علی البدل خود را انتخاب و فعالیت خود را آغاز نموده است، این انجمن در حال حاضر  دارای 80 عضو افتخاری از رشته های تحصیلی مختلف می باشد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط