اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

پیش رویداد جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه های منطقه 8 کشور برگزار گردید

پیش رویداد جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه های منطقه 8 کشور برگزار گردید

پیش رویداد جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه 8 کشور، به همت خانه نشریات معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه  با حضور اساتید مطرح، آقای هادی میری، دکتر فاطمه ثواب، دکتر مهرداد مظاهری و آقای میلاد ملاحی  مورخ 9 و 10 اسفند1397 در محل مجتمع فناوری و نوآوری برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی دانشگاه کارگاه های مذکور به منظور فراهم نمودن شرایط مناسب در عرصه نشریات دانشجویی، رصد فرصت ها و تهدیدهای پیش روی فعالان نشریات و تلاش در جهت تعیین راهبرد علمی و عملی به منظور تقویت کادر تحریریه و ایجاد شرایط مطلوب جهت ورود و کسب رتبه در جشنواره های استانی و کشوری و با حضور پرشور دانشجویان علاقمند برگزار گردید.

در این کارگاه موضوعاتی از قبیل مدیریت نشریات، خبرنویسی، گزارش نویسی، تیترنویسی،  ویرایش و صفحه آرایی، مبانی عکاسی و سواد بصری، فن بیان و سخنوری، مهارت های فردی، انگیزش و موفقیت و ویراستاری ارائه گردید.

در پایان نیز شرکت کنندگان در نظرسنجی شرکت نمودند که نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد گردید.

قابل ذکر است  بنا بر مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اخذ مجوز نشریه دانشگاهی منوط به گذراندن کارگاه آموزشی نشریات می باشد و به شرکت کنندگان گواهی آموزشی 16 ساعت حضور در کارگاه نیز اعطا خواهد گردید.

 

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط