اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

جشن سی و پنج سالگی تاسیس گروه شیمی دانشگاه برگزار شد

جشن سی و پنج سالگی تاسیس گروه شیمی دانشگاه برگزار شد

جشن سی و پنج سالگی تاسیس گروه شیمی با حضور استادان و دانش آموختگان اولین دوره این گروه، صبح امروز (شنبه) در تالار کنفرانس مجتمع فن آوری و نوآوری دانشگاه برگزارشد.

در این مراسم دکتر علیرضا رضوانی و دکتر ملک طاهر مقصودلو دو تن از استادان پیشکسوت گروه شیمی دانشگاه به ایراد سخن پرداختند. دکتر مقصودلو پایه گذار گروه شیمی دانشگاه طی سخنانی ابراز داشت : بسیار خرسندم  از این که در جمع « اولین دوره از دانش آموختگان رشته شیمی » در دانشگاه سیستان و بلوچستان هستم که هم اینک مشغول خدمت رسانی به مردم  عزیزمان در نقاط مختلف کشور  می باشند.

وی افزود لازم  است تا از زحمات و خدمات تمامی همکاران دانشگاهی در رده های گوناگون که موجب پیشرفت و تعالی گروه شیمی گردیدند تشکر و قدردانی نمایم.

خانم دکتر سراوانی مدیر گروه شیمی دانشگاه نیز طی سخنانی با اشاره به تاریخچه ی تاسیس گروه شیمی خاطر نشان کرد: گروه شیمی دانشگاه سیستان و بلوچستان در سال 63 در دانشسرای عالی با پذیرش دانشجو در رشته دبیری شیمی آغاز به کار، و در ادامه با پذیرش دانشجو در رشته شیمی در دو گرایش محض و کاربردی به کار خود ادامه داد.

 ایشان خاطر نشان کرد: امروز و در این محفل جای بسیاری از استادان پیشکسوت این گروه همچون: سرکار خانم دکتر مژگان خراسانی مطلق، دکترخلیل ا.. طاهری، دکتر سید مصطفی حبیبی، دکتر محمد انصاری فرد و دکتر میثم نوروزی فر که به ‌افتخار بازنشستگی نائل گردیده‌اند خالی است. 

وی گفت شایسته است تا در این محفل  از این استادان بزرگوار که سهم بزرگی در پیشرفت گروه شیمی دانشگاه و تربیت دانش‌آموختگان این رشته داشته‌اند تشکر و سپاسگزاری نمائیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از دکتر مقصود لو استاد پیشکسوت و پایه‌گذار گروه شیمی در دانشگاه سیستان و بلوچستان، خانم طبسی و آقای کوهستانی دو تن از کارشناسان بازنشسته این گروه و تنی چند از دانش‌آموختگان اولین دوره گروه شیمی دانشگاه سیستان و بلوچستان تجلیل و قدردانی شد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط