اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

با حضور دکتر رضائی از تهیه‌کنندگان «مستند چهل‌سالگی انقلاب در دانشگاه » قدردانی شد

با حضور دکتر رضائی از تهیه‌کنندگان «مستند چهل‌سالگی انقلاب در دانشگاه » قدردانی شد

طی مراسمی با حضور رئيس دانشگاه از تهیه‌کنندگان « مستند چهل‌سالگی انقلاب در دانشگاه سیستان و بلوچستان» تجلیل و قدردانی گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، دکتر غلامرضا رضایی ریاست دانشگاه طی سخنانی در اين مراسم گفت: عزیزانی که در صداوسیما فعالیت می‌نمایند انسان‌هایی هستند که باعلاقه وافر، به این حرفه روی می آورند و چون با علاقه‌مندی وارد این عرصه می‌شوند زمینه‌ی شکوفایی مطلوب را نيز دارند.

ایشان افزود: همان‌گونه که همه می‌دانند صداوسیما پل ارتباطی میان مردم و سازمان‌ها می‌باشند، اگر این ارتباط به نحو مطلوب برقرار شود عملکرد آن سازمان را در منطقه و استان به شایستگی نمایان می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: صداوسیما مورد تائید همه آحاد مردم بوده و هست، لذا هر آنچه از این رسانه پخش می‌شود موردتوجه و وثوق همگان است، از این رو دانشگاه اين آمادگی را دارد تا به‌منظور انعكاس طرح‌ها و پروژه‌های تخصصی خود از توانمندى اين رسانه استفاده نمايد.

ايشان در پایان با تشکر و قدردانی از تلاش‌های ارزنده همکاران و زحمت کشان صداوسیما اظهار امیدواری نمود تا این ارتباط تنگاتنگ همچنان ادامه یابد.

دکتر محمدعلی محمودی مشاور ریاست دانشگاه نیز طی سخنانی ضمن اظهار خرسندی از حضور در جمع اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر گفت: از همه عزیزان و دست‌اندرکاران فرهنگ و رسانه می‌خواهم سعی و تلاش کنند تا زیبایی‌ها و شایستگی‌های استان را در سطح کشور معرفی نمایند.

ایشان تصریح کرد: ما در میان دانشجویان و استادان دانشگاه سیستان و بلوچستان استعدادها، خلاقیت‌ها و نخبگانی داریم که می توانند چهره جهانی بوده و حتی بعضی از آنها در دنیا  حرف‌هایی برای گفتن دارند.

وی با یادآوری پتانسیل‌های استان گفت: ما آمادگی داریم تا در اين زمينه از هيچگونه كمك وهميارى دريغ نکنیم.

در آغاز این مراسم دکتر صالحی کیا مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز طی سخنانی با گرامیداشت حضور مدیران و خبرنگاران، بهانه این نشست را تجلیل از زحمات یک‌ساله دست‌اندرکاران پرتلاش و زحمت کشان صداوسيما عنوان نمود.

ذوالفقاری يكي از مدیران صداوسیما هم اظهار امیدواری نمود تا تعامل و همكارى میان دو طرف کماکان ادامه یابد.

گفتنی است در پایان این مراسم از اين عزيزان با اهداء لوح سپاس تجليل و قدردانی شد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط