اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

مراسم اختتامیه ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه های استان برگزار گردید

مراسم اختتامیه ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه های استان برگزار گردید

مراسم اختتامیه  ورزش‌های همگانی دانشجویان دانشگاه‌های استان پیش از ظهر امروز (جمعه ) در تالار ملاصدرای دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان ، در این مراسم که با حضور رئیس دانشگاه، معاون دانشجویی، مدیران تربیت‌بدنی  و تیم‌های شرکت‌کننده  برگزار گردید، دکتر غلامرضا رضایی طی سخنانی با گرامیداشت حضور ورزشکاران و تیم‌های شرکت‌کننده گفت: همان‌طور که همه می‌دانیم ورزش‌های همگانی به لحاظ علمی، پایه تمامی ورزش‌هاست و انجام این ورزش‌ها زمینه‌ی شور و نشاط را  در جامعه فراهم می‌کند،  از همین رو و به خاطر تأکیدات  مقام معظم رهبری،  به تازگی، معاونتی تحت عنوان « معاونت ورزش‌های همگانی »  در وزارت ورزش ایجاد شده  است.

ایشان با اشاره به  المپیاد تابستانی ورزش های همگانی و تشکر و قدر دانی از مسئولان برگزاری این مسابقات اظهار امیدواری نمود تا تیم هایی که در این دوره از مسابقات حائز رتبه شده اند در مسابقات استانی و کشوری هم موفق باشند.

دکتر غفرانی مدیر تربیت بدنی دانشگاه هم طی سخنانی در مورد روند برگزاری این دوره از مسابقات اظهار داشت: در طول ده روز گذشته و با همت خانواده بزرگ دانشگاه سیستان و بلوچستان شاهد برگزاری موفقیت آمیز این رویداد مهم ورزشی برای پسران و دختران بودیم که در مسابقات دختران که هفته قبل به پایان رسید، دانشگاه سیستان و بلوچستان موفق گردید در 8 رشته از 9 رشته ورزشی به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

وی در مورد آمار شرکت کنندگان این دوره از مسابقات هم گفت: رقابت های دختران با حضور 80 دانشجوی ورزشکار و مسابقات پسران با شرکت 115 دانشجو از دانشگاه های مختلف استان برگزار گردید.

گفتنی است در پایان مراسم اختتامیه ورزش های همگانی از تیم های حائز رتبه و مقام با اهداء لوح و مدال تجلیل و قدردانی گردید.

 

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط