اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

نهمین جشنواره حرکت دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد

نهمین جشنواره حرکت دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد

نهمین جشنواره حرکت دانشجویی شامگاه  روز جمعه چهاردهم  اردیبهشت ماه 98 با تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، مراسم افتتاحیه و بازدید از نهمین جشنواره ملی حرکت در بوستان فردوسی با برپایی غرفه های دانشجویی آغاز و با معرفی و تجلیل از دستاوردهای دانشجویان در شامگاه روز جمعه به کار خود پایان داد.

دکتر رضایی طی سخنانی در مورد فلسفه برگزاری جشنواره حرکت دانشجویی بیان داشت: این جشنواره با دنبال کردن اهدافی همچون کاربردی کردن دانش شناختی دانشجویان در سطح جامعه، ارائه ایده ها و خلاقیت های دانشجویی ، ارتباط دانشگاه با صنعت، اجتماعی شدن دانشجویان و خود باوری و افزایش حس هویت  و مشارکت در کارهای گروهی هر ساله در سطح دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برگزار می گردد.

وی افزود: ما در نظر داریم تا برای دانشجویان هر رشته و بر اساس علاقه مندی  اقدام به برگزاری  دوره های  کوتاه مدت مهارت اندوزی نمائیم تا دانشجویان پس از فراغت از تحصیل بتوانند از این مهارت در بازار کار استفاده نمایند.

ایشان خاطر نشان کرد در شرایط کنونی داشتن مهارت  برای جذب بازار کار ملاک است و تشکل های علمی بهترین مکان برای شکوفا کردن ایده ها و خلاقیت های دانشجویان است.

دکتر نوری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نیز با گرامیداشت یاد و خاطره روز معلم و شهادت  مرتضی مطهری با ارائه گزارشی در مورد جشنواره حرکت گفت: جشنواره حرکت به معنای برداشتن اولین قدم برای رسیدن به کمال با بروز استعدادها وخلاقیت ها و نوآوری های دانشجویان است.

وی در پایان گفت: جشنواره حرکت امسال با حضور 43 انجمن و برای اولین بار  به صورت دانشکده برگزار، که در طی برگزاری این جشنواره  140 فعالیت (91 رویداد علمی ، 9 کارگاه آموزشی و 49 مسابقه) از سوی انجمن ها انجام گردیده است.

امتیاز به خبر :