اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

امام جمعه معزز زاهدان از امکانات و فضاهای آموزشی دانشگاه بازدید کرد

امام جمعه معزز زاهدان از امکانات و فضاهای آموزشی دانشگاه بازدید کرد

حجت الاسلام مصطفی محامی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان پیش از ظهر دیروز از امکانات و فضاهای آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام محامی با همراهی مسئولان دانشگاه پس از ادای احترام برمزار شهید گمنام، از فضاها و امکانات آموزشی و پژوهش دانشگاه همچون: تالار حکیم ابوالقاسم فردوسی، آزمایشگاه مرکزی، مرکز آپا، مرکز کامپیوتر دکتر عظیمی، تالار امام رضا (ع) و سلف سرویس مرکزی دانشگاه بازدید و از نزدیک با این فضاها آشنا شد.

ایشان در پایان بازدید، ضمن اظهار خرسندی از حضور در دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی و با مدیریت خوبی که صورت گرفته، فضاهای گسترده ی با امکانات فراوان ایجاد شده که مایه افتخار برای استان و شهر زاهدان است.

وی افزود: امیدواریم فرزندان این مرز و بوم با استفاده از این امکانات ایجاد شده و طی مدارج عالیه، درخدمت رشد و شکوفایی استان و مردم باشند.

ایشان در ادامه گفت: امیدواریم تا در کنار امر آموزش و ارتباط دانشگاه با صنعت و تجارت،  کارهای فرهنگی و بینشی بیشتری هم برای دانشجویان و استادان  انجام گیرد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط