اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

مراسم گرامیداشت « روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی » برگزارگردید

مراسم گرامیداشت « روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی »  برگزارگردید

به مناسبت  « روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» نشستی با حضور دکتر غلامرضا رضائی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان در سالن کنفرانس حوزه ریاست برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان ، دراین نشست دکتر رضائی طی سخنانی با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: رسالت و نقش روابط عمومی در دانشگاه کمک به مدیر نیست، بلکه کمک به مدیریت دانشگاه است و هدف این مجموعه هم انعکاس عملکرد مدیریت به مخاطبان داخل و خارج و اقشار جامعه است.

ایشان با خطیر دانستن وظایف روابط عمومی تصریح نمود کار در مجموعه روابط مقید به زمان و مکان نیست و در هر برهه از زمان، حوزه روابط عمومی در مسیر خدمت رسانی در راستای اهداف متعالی دانشگاه است.

در ادامه دکتر رضائی با ارائه نقطه نظرات و راهکارهای سازنده در حیطه ی وظایف روابط عمومی اظهار امیدواری نمود تا این حوزه همچنان در راه پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه به رسالت مهم و خطیر خود ادامه دهد.

در آغاز این مراسم دکتر عباس صالحی کیا مدیر روابط عمومی دانشگاه بیان داشت : روابط عمومی در عصر ارتباطات نقش ویژه ای داشته و عملکرد هر سازمان به ایفای نقش روابط عمومی بستگی دارد. وی در مورد فلسفه نام گذاری روز جهانی ارتباطات وروابط عمومی هم گفت: روابط عمومی از سوی کارشناسان این حوزه در ردیف 6 حرفه پر استرس معرفی شده، از این رو در دنیا یک روز را به عنوان« روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» نام گذاری نموده اند.

ایشان در مورد عملکرد روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان در سال 97 هم با ارائه گزارشی بیان داشت: روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان در سال گذشته 361 مراسم و برنامه را اجراء ، 729 رویدادها و وقایع متفاوت دانشگاه را پوشش خبری، همچنین 2مستند چهل سالگی انقلاب و بیش از 50 گزارش از رویدادهای علمی ، فرهنگی و ورزشی را از صداوسیما منعکس نموده است.

وی در پایان اظهار امیدواری نمود تا در سایه حمایت ها وپشتیبانی مدیریت دانشگاه روابط عمومی کما کان برنامه های دانشگاه را با توان وقدرت به پیش ببرند.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط