اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

مراسم سالروز رحلت جانگداز امام خمینی (ره)، گرامیداشت قیام 15 خرداد و اختتامیه قرآن کریم (ویژه ماه رمضان) برگزار گردید

مراسم سالروز رحلت جانگداز امام خمینی (ره)، گرامیداشت قیام 15 خرداد و اختتامیه قرآن کریم (ویژه ماه رمضان) برگزار گردید

سالروز رحلت جانگداز امام خمینی (ره)، گرامیداشت قیام 15 خرداد و اختتامیه قرآن کریم (ویژه ماه رمضان) با حضور دانشگاهیان دانشگاه سیستان و بلوچستان در سالن کنفرانس سازمان مرکزی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان،  در این مراسم حجت الاسلام صادقی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه طی سخنانی بیان داشت: خداوند متعال را شاکریم که این توفیق را به ما ارزانی فرمود تا ماه مبارک رمضان را درک نموده و ان شاء ا... همه ما در طول ماه ضیافت خدا از این سفره الهی بهره وافی و کافی را برده باشیم.

وی گفت: آنچه در ماه مبارک رمضان به عنوان سفره الهی یاد می شود بهره مندی از فیوضات معنوی و ارزشمند این ماه و پیروی از دستورا ت الهی است، اگر از فیوضات این ماه استفاده نمائیم خداوند درب های نور و حکمت را به روی ما باز و اگر از آن استفاده نکنیم قلب هایمان کدر می شود.

حجت الاسلام صادقی در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گفت: امام راحل (ره) مرد قرآنی بود که هرآنچه  را خواند و تامل کرد و تفکر کرد از آئینه فکر به قلبشان رساند و در مرحله عمل آنرا با قدرت وتوان به انجام رساند.

دکتر بحر پیما معاون پشتیبانی دانشگاه هم که به نمایندگی از سوی دکتر رضائی رئیس دانشگاه سخنرانی می نمود، با گرامیداشت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) بیان داشت: در روز 14 خرداد ماه دو رویداد مهم اتفاق افتاد، یکی رحلت غم بار حضرت امام (ره) و دیگری انتخاب شایسته مجلس خبرگان در تعیین جانشین رهبری بود که ضمن تسکین آلام و دردهای مردم، موجب یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب گردید.

وی با اشاره به ثمرات ارزشمندانتخاب جانشینی مقام رهبری طی سال های گذشته افزود: ثمرات این انتخاب طی سی سال گذشته در استحکام پایه های نظام، توان و قدرت ایران، کم شدن توان استکبار، افزایش همبستگی و وحدت مردم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و توکل به خدا و رهنمودهای عالمانه و مدبرانه رهبر فرزانه را بارها دیده و به کار بسته ایم.

ایشان در پایان با تاکید به نقش رهبری امام راحل (ره) در روند پیروزی انقلاب مطالبی را به اختصار بیان و اظهار داشت: امروز همه ما مسئولیت داریم تا رهرو آرمان ها و ارزشهای انقلاب بوده واز آنها به خوبی پاسداری نمائیم.

گفتنی است در این مراسم از تنی چند از قاریان با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

 

امتیاز به خبر :