اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

اولین نشست از دوره هفتم هیئت ممیزه دانشگاه برگزارشد

اولین نشست از دوره هفتم هیئت ممیزه دانشگاه برگزارشد

اولین نشست از دوره هفتم هیئت ممیزه دانشگاه در روز پنج شنبه بیست وسوم خرداد ماه در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، اولین نشست هیئت ممیزه دانشگاه از دوره ی هفتم با حضور اعضای حقیقی و حقوقی و روسای دانشگاه های ولایت، دریانوردی چابهار و مجتمع عالی سراوان در سالن اجتماعات سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

 درآغاز این نشست دکتر غلامرضا رضائی رئیس دانشگاه گزارشی جامع از وضعیت دانشگاه در ابعاد گوناگون مطرح نمود.

در ادامه، دستورات این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، که از مهم ترین موارد می توان به تعیین اعضاء کمیسیون های تخصصی هیئت ممیزه دانشگاه، تعیین روسای کمیسیون های علوم اجتماعی (دکتر نورمحمد یعقوبی) ، علوم پایه ( دکتر علی رضا رضوانی)، علوم انسانی( دکتر مریم خلیلی جهانتیغ) ، فنی و مهندسی ( دکتر فرهاد شهرکی ) ، هنر و معماری ( دکتر علیرضا طاهری) و کشاورزی  (دکتر پرویز رضوانی مقدم ) اشاره کرد.

از دیگر موارد این نشست انتخاب دکتر فرهاد شهرکی به عنوان دبیر هیئت ممیزه، با اکثریت آراء بود.

همچنین مصوب شد تا در خصوص تعیین مدعوین بررسی پرونده های ارتقاء در کمیته های منتخب اساتید، یک نفر از اعضای هیئت علمی هم رشته و هم گرایش از دانشگاه متقاضی و دو نفر هم رشته و هم گرایش متقاضی از اعضای هیئت علمی برجسته از سایر دانشگاه های کشور دعوت شوند.

در این نشست قرارشد تا در بحث رسیدگی به پرونده های ارتقاء اعضای هیئت علمی به مرتبه دانشیاری افراد مدعو حداقل دارای مرتبه دانشیاری و برای ارتقاء به مرتبه استادی، افراد مدعو حتما استاد تمام باشند.

همچنین در راستای ماموریت دانشگاه جامعه محور، مسئول اجتماعی دانشگاه در خصوص شیوه نامه داخلی بررسی پروندهای ارتقاء استادان، آئین نامه فوق رابه عنوان ضوابط و مقررات خاص هیئت ممیزه تنظیم و برای ارائه به هیئت ممیزه دانشگاه در اسرع وقت ارائه نمایند.

گفتنی است  جلسه بعدی هیئت ممیزه آتی در روز پنج شنبه 13 تیرماه در دو نوبت صبح و عصر جهت رسیدگی به درخواست هایی که موافقت کمیسیون تخصصی را کسب نموده اند برگزارمیشود.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط