اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

نشست خانوادگی اعضای هیات علمی دانشگاه در باغ امام علی (ع) برگزارشد

نشست خانوادگی اعضای هیات علمی دانشگاه در باغ امام علی (ع) برگزارشد

نشست خانوادگی اعضای هیات علمی دانشگاه به مناسبت گرامیداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر ، سالروز شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید در محل باغ امام علی (ع) شامگاه روز پنج شنبه 30 خرداد ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، به منظور بصیرت افزائی و گرامیداشت حماسه سوم خرداد ماه (سالروز آزاد سازی خرمشهر)، روز بسیج اساتید و شهادت دکتر مصطفی چمران نشست خانوادگی اعضاء هیئت‌علمی دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه، معاونین، مدیران، و جمع کثیری از دانشگاهیان برگزار شد.

دکتر غلامرضا رضائی رئیس دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سوم خردادماه و سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران در مورد رشادت ها و دلاور مردی ها، وخصوصیات علمی و معنوی شهید چمران مطالبی را بیان داشت.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی قائم مقام دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه طی سخنانی با موضوع « دانشگاه تراز انقلاب اسلامی و شاخصه های استاد تراز انقلاب اسلامی»  مطالبی را به اختصار مطرح نمود.

همچنین در بخشی از این مراسم یکی از راویان دفاع مقدس به بیان خاطرات و روایتگری از دفاع مقدس پرداخت.

گفتنی است این نشست یکی از برنامه های معنوی و فرهنگی دانشگاه می باشدکه همه ساله از سوی بسیج اساتید و همکاری تمام واحدهای مرتبط دانشگاه با انجام برنامه‌های  فرهنگی،  ورزشی و هنری برگزار می گردد.

 

 

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط