اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

برگزاری دوره «روانشناسی یادگیری و روش تدریس اعضای هیأت علمی طرح خدمت سربازی و پیمانی»

برگزاری دوره «روانشناسی یادگیری و روش تدریس اعضای هیأت علمی طرح خدمت سربازی و پیمانی»

دوره روانشناسی یادگیری و روش تدریس اعضای هیأت علمی طرح خدمت سربازی و پیمانی از نهم لغایت چهاردهم شهریور ماه در تالار معراج دانشکده ادبیات و علوم انسانی در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، در این مراسم که به مدت یک هفته برای اعضای هیأت علمی طرح خدمت سربازی و پیمانی دانشگاه برگزار می گردد، دکتر فرهاد شهرکی معاون آموزشی دانشگاه ابراز خرسندی نمود که برگزاری این کلاس ها موجب ارتقای مهارت های تدریس ، یادگیری و اثر بخشی آموزش شود.

وی افزود: در این دوره سعی شده است از استادان برجسته کشور استفاده شود.

ایشان در ادامه خاطر نشان نمود 80 درصد دانشجویان ما از پذیرفته شدگان سه استان خراسان جنوبی، هرمزگان و سیستان و بلوچستان هستند که با توجه به بحث بومی گزینی، وظیفه خطیر همکاران ما در امر آموزش را بیشتر نمایان می نماید تا دانشجویان با توانمندی بالاتری بتوانند از دانشگاه فارغ التحصیل شوند.

وی در مورد برگزاری دوره صلاحیت مدرسین گفت این دوره شامل 13 واحد است که در طول تابستان برگزار می شود و با هماهنگی به عمل آمده، مدرک آن توسط دانشگاه تربیت مدرس به شرکت کنندگان اعطاء می گردد.

دکتر شهرکی در پایان اظهار امیدواری نمود تا اعضای هیأت علمی از این کلاس ها حداکثر بهره را ببرند.

گفتنی است دوره صلاحیت مدرسی دانشگاه سیستان و بلوچستان از روزشنبه در دو نوبت صبح و عصر در تالار معراج دانشگاه برگزار می شود.

 

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط