اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

آئین اختتامیه طرح ضیافت اساتید دانشگاه برگزار گردید

آئین اختتامیه طرح ضیافت اساتید دانشگاه برگزار گردید

آئین اختتامیه طرح ضیافت اساتید دانشگاه شامگاه روز شنبه سی ام شهریور ماه در محل تالار معراج برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، این مراسم با حضور حجت الاسلام محامی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان، دکتر رضائی رئیس دانشگاه، حجت الاسلام صادقی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه و جمعی از اساتید در تالار معراج برگزارشد.

دکتر غلامرضا رضائی رئیس دانشگاه طی سخنانی در مورد اهداف و لزوم برگزاری طرح ضیافت اساتید در دانشگاه اظهار داشت: چند سالی است که در راستای اسلامی شدن دانشگاهها، و توانمند سازی اساتید دوره های معرفت افزایی اساتید توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب و با همکاری دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه برگزار می شود.

وی گفت: این ماموریت تاکنون توسط دفتر نهاد مقام معظم رهبری به خوبی انجام شده، که تاثیرات مثبت و شگرف برگزاری این دوره ها هم برای دانشگاه و هم برای اساتید ثمرات ارزشمندی به همراه داشته است.

ایشان در مورد برگزاری طرح ضیافت امسال هم گفت: در این دوره دو درس برای 70 تن از اساتید دانشگاه در دو نوبت صبح و عصر ارائه شد که با توجه به دعوت اساتید طراز اول کشوری از استقبال خوبی برخوردار بوده است.

وی در پایان اظهار داشت دانشگاه سیستان و بلوچستان به عنوان دانشگاه مادر منطقه، با داشتن اساتید ارزشمند علوم انسانی آماده است تا دانش و تجربه آنان را در اختیار سایر نهادها وسازمان ها قرار دهد.

در ادامه پنج تن از اساتید دانشکده های مختلف نظرات و دیدگاههای خود را مطرح و در ادامه حجت الاسلام محامی به ایراد سخن پرداخت.

گفتنی است طرح ضیافت اساتید به مدت یک هفته در دو نوبت صبح وعصر در دانشگاه برگزارشد.

امتیاز به خبر :