اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور دانشگاهیان برگزارشد.

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور دانشگاهیان برگزارشد.

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور دانشگاهیان استان پیش از ظهر امروز ( یکشنبه)  برمزار شهید گمنام برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان ، دکتر غلامرضا رضائی رئیس دانشگاه طی سخنانی در مورد رسالت و وظایف خطیر همه در برابر آرمان ها ی شهداء اظهار داشت: در طول انقلاب اسلامی نقش و رسالت دانشگاهیان و قشر تحصیل کرده در دفاع مقدس بسیار مهم و پررنگ بوده است .

وی گفت: قشر تحصیلکرده و فرهیخته کشور با تقدیم 36000 شهید دانشجو و دانش آموز نقش برجسته و مهمی در دفاع مقدس داشته و در این مسیر شهید فهیمده اوج بصیرت بود.

دکتر رضائی هفته دفاع مقدس را مجالی دانست برای همه، تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، با آرمان های آنان پیمان بسته و با الگو قرار دادن آنان راه آنان را ادامه دهند.

حجت الاسلام صادقی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه هم طی سخنانی اظهار داشت : بزرگداشت یاد وخاطره عزیزان هشت سال دفاع مقدس بسیار ارزشمند است، اما اینکه ما بتوانیم در این رهگذر توشه ای برای خودمان فراهم نمائیم بسیار شایسته و پسندیده است.

وی گفت: در زمان دفاع مقدس که دشمن از هر جهت کشور مان را مورد هجوم خود قرار داده بود، عزیزانی بودند تا از جان خود مایه بگذارند و از کیان و هستی این مرز و خاک دفاع نمایند.

ایشان با تجلیل از خواهران و مادرانی که چنین فرزندانی را تربیت نمودند، از حضور جانانه عزیزان دانشجو و اساتیددر هشت سال دفاع مقدس تجلیل و قدردانی نمود.

وی در پایان اظهار امیدواری نمود تا همه ما در این عصر و زمان ضمن بهره مندی از این آرمان های بلند، برای کشور و سرزمین اسلامی مان مفید و موثر باشیم.

گفتنی است در این مراسم از تنی چند از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تجلیل و قدردانی شد.

 

امتیاز به خبر :