اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

جلسه تصمیم‌گیری شورای سیاست‌گذاری هفته پژوهش استان برگزار گردید

جلسه تصمیم‌گیری شورای سیاست‌گذاری هفته پژوهش استان برگزار گردید

جلسه تصمیم‌گیری شورای سیاست‌گذاری هفته پژوهش استان با حضور مسئولان و نمایندگان مراکز آموزشی و سازمان‌های ذی‌ربط در سالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

     به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، به‌منظور انسجام بیشتر در برگزاری مراسم استانی و ایجاد بسترهای لازم جهت تعامل پایدار میان عرضه‌کنندگان و بهره‌برداران دستاوردهای پژوهش و فناوری، با همکاری دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری و دستگاه‌های اجرائی و تحقیقاتی استان و سامان بخشیدن به مراسم هفته پژوهش و فناوری، جلسه تصمیم‌گیری شورای سیاست‌گذاری هفته پژوهش استان با حضور مسئولان و نمایندگان مراکز آموزشی و سازمان‌های ذی‌ربط در سالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

دکتر رضایی رئیس دانشگاه، طی سخنانی در این جلسه بیان داشت با توجه به محول شدن برنامه هفته پژوهش به دانشگاه و عنایت به آئین‌نامه معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دستور کار تصمیم‌گیری شورای سیاست‌گذاری هفته پژوهش استان در چهار بخش: جشنواره دانش‌آموزی، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری و فن بازار استان، جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری و اطلاع‌رسانی برنامه‌های ستاد تقسیم‌بندی گردیده است که امیدواریم با یک کار گروهی منسجم و هماهنگ و با همدلی تمام دستگاه‌های اجرائی بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب نمائیم.

در ادامه این جلسه مسئولان و کارشناسان مراکز آموزشی به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در مورد برگزاری هرچه بهتر هفته پژوهش پرداختند و مقرر شد تا برنامه های هفته پژوهش و فناوری در استان مطابق مصوب استانی ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری اجراء شود .

لازم به ذکر است به منظور صرفه جویی در هزینه ها واثر بخشی بیشتر، دستگاه های اجرایی استان از برگزاری مراسم هفته پژوهش و فناوری مجزا اجتناب نموده و با هماهنگی و نظارت رئیس ستاد استانی برنامه های هفته پژوهش و فناوری این مراسم در استان به صورت یکپارچه برگزارشود.

    گفتنی است مراسم هفته پژوهش و فناوری استانی در سراسر کشور از تاریخ 16 الی 22 آذرماه انجام خواهد شد و همچنین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استانی با « محوریت پژوهش اثربخش، فناوری ارزش‌آفرین، رونق تولید » هم زمان باآن برگزار می‌گردد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط