اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

نشست صمیمی رئیس دانشگاه با اساتید و کارکنان معزز ایثارگر برگزار شد

نشست صمیمی رئیس دانشگاه با اساتید و کارکنان معزز ایثارگر برگزار شد

نشست صمیمی دکتر غلامرضا رضائی رئیس دانشگاه با رزمندگان، ایثارگران و خانواده های شهداء شامگاه روز پنج‌شنبه هفتم آذرماه در سینما تئاتر دانشکده مهندسی انجام گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، به مناسبت هفته بسیج، نشست صمیمی جمعی از رزمندگان دفاع مقدس، ایثارگران و خانواده‌های شهدا با حضور دکتر غلامرضا رضایی رئیس دانشگاه، حجه الاسلام صادقی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه، مهندس پالاش مدیرکل بنیاد شهید و تنی چند از معاونین ذی‌ربط شامگاه روز پنج‌شنبه هفتم آذرماه در سینما تئاتر دانشکده مهندسی انجام گردید.

در این نشست دکتر رضائی طی سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل و قدردانی از خدمات و زحمات این عزیزان در دوران دفاع مقدس برگزاری این نشست‌ها را زمینه‌ای مناسب برای بررسی نقطه نظرات و دغدغه‌های ایثارگران عزیز مطرح نمود.

در ادامه این جلسه ایثارگران در زمینه تبدیل وضعیت کارکنان، بحث ارتقاء اعضای هیات علمی و کارکنان ایثارگر، بیمه تکمیلی ایثارگران و جانبازان و...  مسائلی را مطرح نمودندکه در هر زمینه هیات رئیسه اظهار امیدواری نمودند تا این مشکلات برطرف گردد.

همچنین حجه الاسلام صادقی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه و پالاش مدیرکل بنیاد شهید استان در بخش‌های از این مراسم سخنانی را ایراد کردند.

گفتنی است در این نشست آقایان: دکتر فاضل به نمایندگی از طرف اعضاء هیات علمی و محمدیان به نمایندگی از سوی کارکنان به ایراد سخن پرداختند.

امتیاز به خبر :