اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

مراسم گرامیداشت 16 آذر (روز دانشجو) برگزار شد

مراسم گرامیداشت 16 آذر (روز دانشجو) برگزار شد

مراسم گرامیداشت 16 آذر (روز دانشجو) شامگاه روز جمعه با حضور آیت ا... محامی و جمع کثیری از دانشجویان در محل تالار ملاصدرا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، در این مراسم که با استقبال باشکوه دانشجویان برگزار شد، دکتر غلامرضا رضایی رئیس دانشگاه طی سخنانی با گرامیداشت این روز اظهار داشت: بسیار خرسندیم که مراسم 16 آذرماه امسال را با حضور آیت ا... محامی امام‌جمعه معزز زاهدان برگزارمی نمائیم. وی افزود این نخستین مراسم 16 آذرماه است که ایشان در استان سیستان و بلوچستان در آن شرکت می‌نمایند و ما افتخار میزبانی ایشان را داریم.

وی اظهار امیدواری کرد که حضور ایشان، مراسم خوب و پرثمری را برای دانشجویان به ارمغان آورد.

در ادامه آیت ا... محامی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه زاهدان طی سخنانی با گرامیداشت رحلت حضرت معصومه (س)، شهدای دانشجو، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در مورد این روز تاریخی گفت: خداوند متعال را شاکریم که به ما این توفیق را عنایت فرمود تا اولین مراسم 16 آذرماه را از زمان حضور در جمع مردم فهیم استان سیستا ن و بلوچستان در جمع دانشجویان این دانشگاه برگزارنمائیم.

وی افزود: دوران دانشجویی فرصت گرانبها و خوبی است تا دانشجویان باانرژی جوانی و نشاطی که در دوران تحصیل‌دارند، هم به کسب علم و دانش همت گمارند و هم به نحو شایسته‌ای در مسیر تعالی معنوی و بینش فکری و قدرت تجزیه‌ و تحلیل مسائل سیاسی و آنچه در جهان پیرامونش در حال رخ دادن است بپردازند.

ایشان در ادامه خاطرنشان نمود: در این مسیر اساتید، روسای دانشگاه‌ها، پدران و مادران و تمام نسل گذشته وظیفه ‌دارند تا ضمن حمایت و هدایت آنان به‌عنوان پشتوانه و حامی عمل نمایند و تجربیات خود را به آنان منتقل نمایند.

آیت ا... محامی در پایان از مسئولین درخواست نمود تا قدر این پشتوانه عظیم دانشجویی را بدانند و به دغدغه‌ها و مطالبات دانشجویان پاسخ دهند.

 وی یادآور شد اگر مطالبه برحقی است به دانشجویان کمک و یاری برسانند و اگر ابهامی است درصدد برطرف نمودن آن باشند.

گفتنی است در ادامه چهارده تن از دانشجویان تشکل‌های دانشجویی به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

 

امتیاز به خبر :