اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

چهارمین همایش ارتباط دانشگاه و جامعه با حضور مدیران اجرائی استان برگزار شد

چهارمین همایش ارتباط دانشگاه و جامعه با حضور مدیران اجرائی استان برگزار شد

چهارمین همایش ارتباط دانشگاه و جامعه با حضور مدیران اجرائی استان پیش از ظهر روز سه‌شنبه 19 آذرماه در محل تالار امام رضا (ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، در این مراسم که با حضور رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت و برنامه ‌و بودجه، اساتید و دانشجویان برگزار شد، دکتر کردی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه طی سخنانی گفت: همه‌ساله از 16 الی 22 آذرماه در استان‌های کشور مراسم گرامیداشت هفته پژوهش با نگاهی جدید در زمینه‌ی توسعه، اشتغال و فناوری برگزار می‌گردد تا درخلال آن با هم اندیشی بتوانیم ملزومات یک جامعه توسعه‌یافته را مورد بررسی قراردهیم . قطعا این مهم میسر نمی‌گردد مگر با داشتن دانشجو و دانشگاه توسعه‌یافته.

وی افزود: اگر هر فردی در هر شرایطی به فکر تغییر باشد می‌تواند مثمر ثمر برای جامعه باشد چراکه آیندگان همه ما را در مورد نحوه‌ی عملکردمان قضاوت می‌نماید.

ایشان خاطرنشان کرد: اگر فارغ‌التحصیلان ما هوش اجتماعی و هوش آموزشی را درکنار هم‌کسب نمایند می‌توانند مثمر ثمر باشند و در رأس برنامه‌های جامعه قرار گیرد.

دکتر کردی در بخش دیگری از سخنانش گفت: یادگیری حتماً باید در کنار یک مهارت باشد و یادگیری تئوریک یکی از دلائل عدم موفقیت در دوران فراغت از تحصیل دانشجویان است.

وی در پایان گفت: نگاه باید از نگاه فردی به نگاه سیستماتیک تغییر یابد. وقتی علاوه بر تغییر نگاه، از هوش استفاده نمائیم باعث شکل‌گیری سیستم شده و خودش باعث بلوغ می‌گردد.

گفتنی است در این مراسم دکتر زمانیان معاون دانشجوئی و عرب رئیس سازمان برنامه و بودجه به ایراد سخن پرداختند.

 

امتیاز به خبر :