اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

مراسم تجلیل از خادمین نماز دانشگاه برگزار شد

مراسم تجلیل از خادمین نماز دانشگاه برگزار شد

طی مراسمی با حضور دکتر رضائی از خادمین نماز در دانشگاه تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، طی مراسمی با حضور دکتر رضائی رئیس دانشگاه، حجت‌الاسلام صادقی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه و مدیران فرهنگی، از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی 8 تن از فعالین عرصه نماز در دانشگاه سیستان و بلوچستان قدردانی شد.

در این مراسم دکتر رضائی رئیس دانشگاه طی سخنانی به بیان جایگاه ویژه نماز و اهمیت برگزاری آن در محیط‌های دانشگاهی و علمی پرداخت و خاطرنشان کرد دانشگاه از هیچ تلاش و کوششی در جهت برگزاری این فریضه الهی دریغ نمی‌کند.

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین صادقی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه نیز در مورد نماز و اهمیت آن از نگاه آیات و احادیث اسلامی مطالبی را به تفضیل مطرح نمود.

دکتر نوری معاون فرهنگی دانشگاه نیز بابیان این مطلب که دانشگاه سیستان و بلوچستان برای دومین سال پیاپی شایسته تقدیر ویژه از سوی استانداری و ستاد اقامه نماز استان گردیده، از تلاش‌های مسئولان دانشگاه تشکر و قدردانی نمود.

در پایان نیز نمایندگان اساتید، دانشجویان در حسینیه و مساجد خوابگاه‌های دانشجویی و همچنین مجتمع آموزشی دانشگاه نقطه نظرات، پیشنهادات و دغدغه‌های خود را در زمینه‌ی مسائل نماز مطرح نمودند.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط