اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

اولین جلسه ستاد هماهنگی کمک‌رسانی به سیل‌زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان در دانشگاه برگزار شد

اولین جلسه ستاد هماهنگی کمک‌رسانی به سیل‌زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان در دانشگاه برگزار شد

در پی بارش فوق‌العاده باران و جاری شدن سیل در جنوب استان و نیاز مبرم هم استانی‌های سیل‌زده، جلسه ستاد هماهنگی کمک‌رسانی به هم استانی‌های درگیر سیل در دانشگاه سیستان و بلوچستان، پیش از ظهر روز سه‌شنبه ۲۴ دی‌ماه با حضور اعضاء هیات رئیسه دانشگاه در سالن کنفرانس حوزه ریاست تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، در این جلسه که با حضور اعضاء هیات رئیسه دانشگاه، تنی چند از مدیران و مسئولان و رابطین کمک‌رسانی استانی برگزار شد، ضمن ابراز همدردی باسیل زدگان جنوب استان بر لزوم همیاری و کمک‌رسانی به این عزیزان تأکید شد.

بر اساس پاره‌ای از این مصوبات مقرر گردید تا ایستگاه‌های جمع‌آوری هدایای نقدی و غیر نقدی دانشگاهیان و سایر اقشار جامعه در سه درب دانشکده ادبیات و علوم انسانی، مهندسی و سازمان مرکزی ایجاد گردد.

همچنین مقرر شد تا اساتید و کارکنان دانشگاه در صورت تمایل مبالغی از حقوق ماهیانه خود را با سازوکاری که به دانشکده‌ها اعلام خواهد شد، به این امر خداپسندانه اختصاص دهند.

در بخشی دیگر از این جلسه مقرر شد تا دانشگاه تسهیلات لازم به‌منظور ارائه کمک‌های آموزشی و فرهنگی و اعزام دانشجویان داوطلب به مناطق سیل‌زده را فراهم نماید.

امتیاز به خبر :