اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

اقدامات انجام شده به منظور پيشگيرى از شيوع كرونا ويروس در دانشگاه سيستان وبلوچستان

اقدامات انجام شده به منظور پيشگيرى از شيوع كرونا ويروس در دانشگاه سيستان وبلوچستان

در پى شيوع كرونا ويروس در كشور ولزوم پيشگيرى از گسترش اين ويروس ، اقداماتى از سوى مسئولان دانشگاه انجام وپيگيرى گرديد كه در طول هفته جارى در  محدوده اماكن و فضاهاى آموزشى دانشگاه اجراء شد.

به گزارش روابط عمومى دانشگاه سيستان وبلوچستان ، از مهم ترين موارد و اقدامات اتخاذ شده ، انتشار اينفوگرافيك و اطلاعات ضرورى در مورد ويروس كرونا شامل علائم و روش هاى پيشگيرى از طريق سيستم چارگون به دانشگاهيان و به روز رسانى اخبار سامانه ايمنى پس از اعلام رسمى وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشكى در مورد مثبت شدن تست دو مورد بيمار در شهر قم بوده است.

همچنين تهيه يك اينفوگرافيك جديد با عنوان "چگونه احتمال ابتلا به كرونا ويروس " را كاهش دهيم ، و اطلاع رسانى آن از طريق سيستم چارگون به دانشگاهيان و برگزارى جلسه ويژه در مركز بهداشت دانشگاه وتشكيل كار گروه هاى مشخص متشكل از رئيس مركز ،كارشناسان پايگاه سلامت و نيروهاى بهداشت محيط جهت اجرائى شدن موارد مذكور بخشى ديگر از اقدامات انجام شده بود.

بازديد از سلف سرويس و آشپزخانه دانشگاه و ارائه توضيحات و راهكارهاى پيشگيرانه به كاركنان آشپزخانه و تهيه محلول ضد عفونى كننده  به منظور ضد عفونى سطوح وارائه آموزش هاى لازم در مورد طبخ و تهيه مواد غذائي و دستور العمل گندزدائى سبزيجات از ديگر اقدامات پيشگيرانه اى بود كه در سطح دانشگاه اجراء شد.

 



 

 

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط