اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

اولین جلسه شورای راهبردی بهداشت، ایمنی و محیط زیست دانشگاه برگزار شد

اولین جلسه شورای راهبردی بهداشت، ایمنی و محیط زیست دانشگاه برگزار شد

اولین جلسه شورای راهبردی بهداشت، ایمنی و محیط زیست دانشگاه در روز یکشنبه ۱۱ اسفندماه 98 در محل حوزه ریاست دانشگاه تشکیل و کلیات برنامه راهبردی شورای بهداشت، ایمنی و محیط زیست۱۴۰۰-۱۳۹۸ مطرح و تصویب گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، این جلسه به‌منظور  بررسی و تصویب کلیات برنامه راهبردی شورای بهداشت ایمنی و محیط زیست با حضور اعضای این شورا برگزار و پس از بررسی برنامه راهبردی موارد جهت اجرا در دستور کار حوزه های سازمانی قرار گرفت.

این برنامه بر مبنای سند تحول دانشگاه و برای یک بازه ۲ ساله ارائه شده است که بر مبنای این برنامه هدف شورای HES پیاده سازی یک رویکرد ارائه خدمات منطبق بر ایمنی در دانشگاه سیستان و بلوچستان است.

به موجب این برنامه همه اعضای دانشگاه سیستان و بلوچستان متعهد می گردند در نهادینه کردن عملیات اجرایی منطبق بر فرهنگ ایمنی از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

در ادامه جلسه مقرر گردید روسای دانشکده‌ها در اسرع وقت اقدام به تشکیل شورای تخصصی ایمنی دانشکده‌ها منطبق بر مفاد اساسنامه شورا نمایند.

گفتنی است این جلسه با حضور معاونین، رئیس حوزه ریاست، روسای دانشکده‌های مهندسی، برق و کامپیوتر، هنر و معماری و علوم، رئیس حراست، رئیس آزمایشگاه مرکزی، رئیس مرکز مشاوره و دبیر شورا برگزار شد.

 

 

 

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط