اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

اطلاعیه مهم معاونت آموزشی دانشگاه در رابطه با امتحانات

 اطلاعیه مهم معاونت آموزشی دانشگاه در رابطه با امتحانات

اطلاعیه مهم دانشگاه سیستان و بلوچستان درخصوص زمان برگزاری امتحانات پایانی و کلاس های عملی در نیم سال دوم سال تحصیلی 99-1398 (3982)

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک عید سعید فطر، با توجه به شرایط ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا، در ارتباط با ادامه فعالیتهای دانشگاه سیستان و بلوچستان در نیمسال جاری، توجه همکاران گرامی و دانشجویان عزیز را به موارد ذیل جلب مینماید. لازم به ذکر است که تصمیمات اتخاذ شده بر مبنای شرایط فعلی اتخاذ شده و در صورت تغییر شرایط، بلافاصله اطلاع رسانی خواهد شد.

آموزش:

۱- ارائه تمامی دروس نظری تا 99/4/6 بصورت مجازی ادامه دارد.

۲- دروس عملی، آزمایشگاهی، کارگاهی و تربیت بدنی بصورت حضوری و فشرده از 99/6/1در دانشگاه برگزار خواهد شد.

 امتحانات:

۱- امتحانات پایانی دروس نظری در تمامی مقاطع تحصیلی در صورت نیاز علاوه بر ارزیابی های مستمر در طول ترم، برای تعیین بخشی از نمره نهایی،‌ فقط به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد و به هیچ وجه آزمون حضوری برای دروس نظری برگزار نخواهد شد.

۲- بازه برگزاری امتحانات دروس نظری از 99/4/7 تا 99/4/24 (بر اساس روز و ساعت برنامه اعلام شده در برنامه جامع گلستان) خواهد بود.

۳- اعلام نهایی نمرات تمامی دروس نظری در تمامی مقاطع تحصیلی 99/5/31 در سیستم جامع گلستان می باشد.

۴- در شرایط خاص و در صورت درخواست استاد درس و هماهنگی با دانشجویان مربوطه، آزمون الکترونیکی (غیرحضوری) دروس نظری با موافقت و تصویب شورای گروه آموزشی و شورای آموزشی دانشکده (قبل از 99/3/31)، تا پایان تیرماه میتواند برگزار شود.

۵- آزمونهای دروس عملی در زمان حضور دانشجو، در شهریورماه برگزار خواهد شد.

 

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سیستان و بلوچستان

امتیاز به خبر :