اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

بیانیه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به مناسبت روز دانشجو

بیانیه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه  به مناسبت روز دانشجو

16 آذر، یکی از روزهای افتخارآمیز تاریخ ایران و نماد مبارزه با استکبار است که در آن، دانشجویان آگاه و آزادی خواه در اعتراض به سفر نیکسون به کشور، با خون خود چراغ بیداری و آزادی خواهی را روشن نگه داشتند.

در آذر ماه امسال روز دانشجو در وضعیتی گرامی داشته می شود که دانشگاه به تبع بیماری کرونا از حضور فیزیکی دانشجویان محروم گردیده است. جوانانی که پا در جای پای اسلافشان گذاشته و آرمان­گرایی، استکبارستیزی و آزادی­خواهی را سرلوحه افکار و اعمالشان قرار داده اند. جریان دانشجویی باید در این مقطع زمانی با نگاه به مکتب شهدای مدافع علم و آزادی و با در پیش گرفتن مشی آرمان­خواهی و عدالت­طلبی و تبیین افق‌های پیش رو و آگاه سازی و موضع گیری به موقع؛ انقلاب اسلامی و دستاوردهایش را از گزند انحراف و عداوت بدخواهان مصون بدارد.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سیستان و بلوچستان ضمن پاسداشت 16 آذر و تبریک این روز به آحاد دانشجویان، بویژه دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان، انتظار دارد دانشجویان عزیز همچون همیشه در کنار تعلیم و تزکیه، حساسیت به تحولات کشور و جامعه را نیز وجهه همت خود قرار دهند و با اتکا به آموزه های اصیل دینی و ملی برای همیشه، عَلَم آزادگی و استکبارستیزی را برافراشته نگه دارند.

امتیاز به خبر :