اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

برگزاری کارگاه مجازی توانمندسازی انجمن های علمی دانشجویی

برگزاری کارگاه مجازی توانمندسازی انجمن های علمی دانشجویی

به همت شورای هماهنگی دبیران انجمن های علمی، کارگاه مجازی توانمندسازی انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان طی 2 روز مورخ 19 و 20 آذرماه  و در قالب 2 جلسه 3 ساعته در بستر فضای مجازی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر نوری معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سیستان و بلوچستان  که میهمان افتتاحیه مراسم بودند دانشجویان را به فراگیری علم و عمل در کنار همدیگر تشویق نمودند. همچنین ایشان در مورد دغدغه های انجمن های علمی نیز ابراز امیدواری کردند به سرعت مسائل مربوط به آن مرتفع گردد.

همچنین آقای موسوی دبیر شورای دبیران انجمن های علمی ضمن تبریک به برگزیدگان انجمن های علمی، محیط انجمن های علمی را سرشار از شور و نشاط توصیف کرده و فعالیت در آن را محلی برای کسب تجارب ناب تلقی نمودند.

پس از افتتاحیه ، کارگاه با تدریس آقای موسوی ادامه پیدا کرد. ایشان  در ابتدا و در روز نخست گروه های دانشجویی و انجمن های علمی را مورد بحث و بررسی قرار دادند و سپس در رابطه با حوزه های فعالیت انجمن های علمی، امتیازات انجمن های علمی، ارکان و تعاریف مجموعه و همچنین ارتقا کیفیت انجمن های علمی مطالبی را به تفضیل بیان نمودند.

روز دوم کارگاه نیز ایشان در رابطه با اتحادیه انجمن های علمی ، ارزیابی انجمن های علمی، آموزش فرم طرح نویسی و گزارش نویسی و همچنین روند اداری انجمن های علمی نکاتی را آموزش دادند.

 

امتیاز به خبر :